-
Prakses atskaite SIA "Baltic Cosmetic Holding"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA Baltic Cosmeic Holding raksturojums | 4 |
1.1. | SIA Baltic Cosmetic Holding vēsture | 4 |
1.2. | SIA Baltic Cosmetic Holding pārstāvētie zīmoli | 5 |
1.2.1. | Maria Galland | 5 |
1.2.2. | Guinot | 5 |
1.2.3. | Ella Bache | 6 |
1.2.4. | Reference | 6 |
1.2.5. | Riso | 7 |
1.2.6. | BES | 8 |
1.2.7. | Blomdahl | 8 |
1.2.8. | Depilflax | 9 |
1.2.9. | Isa Dora | 9 |
1.3. | SIA Baltic Cosmetic Holding saloni | 9 |
2. | SIA Baltic Cosmetic Holding struktūra | 12 |
3. | Darba uzskaite | 14 |
3.1. | Skaistumkopšanas salonu darbu uzskaite | 14 |
3.2. | Vairumtirdzniecības darbu uzskaite | 14 |
4. | Struktūru ietekmējošie faktori | 16 |
4.1. | Iekšējie faktori | 16 |
4.2. | Ārējie faktori | 17 |
5. | Mārketinga nodaļas darba organizācija | 18 |
5.1. | Mārketinga mērķi | 18 |
5.1.1. | Saloni | 18 |
5.1.2. | Vairumtirdzniecība | 18 |
5.2. | Galvenie mārketinga plāni | 19 |
5.2.1. | Ilgtermiņa plāni | 19 |
5.2.2. | Īstermiņa plāni | 19 |
5.3. | Plānu izpildes kontrole | 20 |
5.4. | Pārdošanas veicināšana | 20 |
5.4.1. | Pārdošanas veicināšana salonos | 20 |
5.4.2. | Pārdošanas veicināšana vairumtirdzniecībā | 20 |
Secinājumi un priekšlikumi | 22 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• SIA BALTIC COSMETIC HOLDING ir vadošais un pieredzes bagātākais uzņēmums skaistumkopšanas nozarē Latvijā, kuru galvenais noieta tirgus ir Latvija.
• SIA BALTIC COSMETIC HOLDING ir radījis uzticību klientiem un līdz ar to uzņēmums ir atrāvies no konkurentiem un neviens ar viņiem nevar konkurēt.
• Uzņēmums strādā ar pasaules atpazīstamākajiem zīmoliem, līdz ar to tas rada lielāku uzticību un pārliecību klientiem.
• Uzņēmumam ir sabalansēta pārvalde, līdz ar to tas darbojas ļoti veiksmīgi.
• Uzņēmuma darbību ietekmē tikai sarežģītā organizatoriskā struktūra, kas traucē komunikāciju, un Eiro ieviešana.
• Mārketinga nodaļas darbinieku pienākumi ir ļoti svarīgi, jo viņi uztur svarīgo kontaktu ar klientiem un zīmola ražotājiem, nodrošina uzņēmuma iekšējo informatīvo sistēmu, veido reklāmas materiālus, vada reklāmas projektus, veido akcijas, u.c.
• Mārketinga nodaļas plānu izpilde ir ļoti rūpīgi organizēta, plānota un tiek analizēta.
• Pārdošanas veicināšanai ir izstrādātas ļoti rūpīgas kampaņas, akcijas un reklāmas, kas garantē pārdošanas apjomu palielināšanos.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā un apguvusi daudz noderīgu iemaņu ko varēšu izmantot turpmākajā mācību procesā.
…
1. SIA Baltic Cosmeic Holding raksturojums (vēsture, pārstāvētie zīmoli, saloni) 2. SIA Baltic Cosmetic Holding struktūra 3. Darba uzskaite 4. Struktūru ietekmējošie faktori (Iekšējie, ārējie) 5. Mārketinga nodaļas darba organizācija Galvenie mārketinga plāni, to kontrole Pārdošanas veicināšana salonos un vairumtirdzniecībā Secinājumi un priekšlikumi
Pielikuma nav.