Оценка:
Опубликованно: 20.09.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 1.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 2.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 3.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 4.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 5.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 6.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 7.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 8.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 9.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 10.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 11.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 12.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 13.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 14.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 15.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 16.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 17.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 18.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 19.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 20.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 21.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 22.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 23.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 24.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 25.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 26.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 27.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 28.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 29.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 30.
  • Бизнес план 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 31.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Dati par uzņēmumu    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Pamatkapitāls un īpašnieki    4
1.3.  SIA „BLOSSOM” pamatdarbības virzieni    4
1.4.  Uzņēmuma vēsture    4
1.5.  Uzņēmuma misija    5
1.6.  Uzņēmuma mērķi    5
1.7.  SIA „BLOSSOM” finanšu informācija    5
2.  Pakalpojumu un preču raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums    6
2.2.  Preču sortiments    7
2.3.  Preču klasifikācija    8
2.4.  Preču un pakalpojumu kvalitāte    8
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    9
3.2.  Mērķa tirgus un tirgus segmentācija    10
3.3.  Konkurentu analīze    11
4.  Mārketinga stratēģija    15
4.1.  Uzņēmuma mērķa tirgus    15
4.2.  Uzņēmuma cenu politika    15
4.3.  Preču un pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    16
4.4.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    17
5.  Uzņēmuma ražošanas plāns    18
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vieta un telpas    18
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    18
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    19
5.4.  Nolietojums    20
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    22
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    22
6.2.  Uzņēmuma vadība    22
6.3.  Uzņēmumā nodarbinātās personas, to pienākumi    23
7.  Risku raksturojums    26
8.  Finansu informācija    28
8.1.  Uzņēmējdarbības ieņēmumu un izmaksu plāns    28
8.2.  Peļņas vai zaudējumu plāns    28
8.3.  Kredīta atmaksas grafiks    29
Фрагмент работы

7. Risku raksturojums
Uzņēmējdarbība bez riska nepastāv, tomēr arī riskēt un ciest zaudējumus ir jāmācās.
Izvairīties no riska nav iespējams, bet to var paredzēt, novērtēt un censties pret to
nodrošināties, samazināt riska pakāpi.
Daudzos gadījumos uzņēmuma neveiksmju galvenais iemesls ir nespēja noteikt riskus.

Tirgus risks:
parādās jauni konkurenti;
samazinās pieprasījums pēc jūsu konkrētā piedāvājuma;
jaunas prasības pakalpojuma standartos , kurus uzņēmums nav spējīgs izpildīt.
Lai mazinātu šī riska nelabvēlīgo ietekmi, uzņēmums nepārtraukti pētīs tirgu, sekos līdzi
konkurentu darbībai: pēc iespējas uzlabos pakalpojuma kvalitāti un ieviesīs jauninājumus.

Finansu risks:
Naudas trūkums;
Neplānoti izdevumi
Zema pircēju aktivitāte.
Valūtas kursa izmaiņas;
kļūdas biznesa plānā (kredīta atmaksas problēmas).
Lai mazinātu šī riska iedarbību, uzņēmums nepārtraukti sekos līdzi naudas plūsmai uzņēmumā, veidos finansu rezerves, ja būs nepieciešams – izmantos īstermiņa kredītus.
Ražošanas risks:
neparedzētas izmaiņas ražošanas procesā;
novecojusi tehnika, kas sabojājas vissaspringtākajā darbu periodā;
nekvalitatīvas izejvielas, neatbilstoša darbaspēka kvalitāte;
Lai mazinātu šī riska iedarbību uzņēmums sekos līdzi tehnikas stāvoklim, laicīgi novēršot tās trūkumus, pārbaudīs iepirkto izejvielu kvalitāti.

Politiskais risks:
Nomas maksas un komunālo maksājumu palielināšana;
nelabvēlīgas nodokļu izmaiņas;
attiecību pasliktināšanās ar citu valsti.
Lai novērstu šos riskus uzņēmums veidos rezerves fondu; sekos līdzi visam jaunajam, kas notiek valsts ekonomikā, politikā un finansu sfērā.

Cilvēciskā faktora risks:
uzņēmuma vadītāja pēkšņa slimība;
darbinieka bezatbildība, nolaidība;
kvalificēta darbinieka aiziešana no uzņēmuma;
klientu neparedzētas rīcības sekas.
Lai novērstu šos riskus uzņēmums sadarbosies ar vairākiem piegādātājiem; meklēs jaunus sadarbības partnerus; centīsies paredzēt jebkura darbinieka aizstāšanas un nomaiņas iespēju; vajadzības gadījumā izmantos sezonas darbiniekus;

Dabas risks:
saistīts ar negaidītām dabas stihijām;
ugunsgrēks (viesu neuzmanīga rīcība ar svecēm, pirotehniku , grilu).
Šādi negadījumi ir bieži saistīti ar darbinieku nolaidību un neuzmanību, kuru iemesls ir meklējams uzņēmuma vadībā, tāpēc salons lielu uzmanību veltīs personāla instruktāžai, uzņēmuma iekšējai kārtībai, tiks ieviesti administratīvie sodi.
Lai izvairītos no tādas parādības kā zagšana, SIA „BLOSSOM” savu īpašumu apdrošinās un telpas tiks aprīkotas ar signalizāciju.

Atlants