Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 1.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 2.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 3.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 4.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 5.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 6.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 7.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 8.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 9.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 10.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 11.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 12.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 13.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 14.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 15.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 16.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 17.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 18.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 19.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 20.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 21.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 22.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 23.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 24.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 25.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 26.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 27.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 28.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 29.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 30.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 31.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 32.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 33.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 34.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 35.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 36.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 37.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 38.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 39.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 40.
  • Бизнес план 'Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"', 41.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Attēlu saraksts    3
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Kafejnīcas “Karamele” raksturojums    7
1.1.  Kafejnīcas “Karamele” dibināšana    7
1.2.  Kafejnīcas “Karamele” iekšējā un ārējā vide    9
1.3.  Kafejnīcas “Karamele” konkurenti    11
2.  Mārketinga plāns – forma, saturs un jēga    14
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    26
  Pielikumi    27
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Kafejnīcas “Karamele” apmeklētāja ir sieviete ap 30 gadiem, kura dzīvo Jēkabpils pilsētā, un apmeklē kafejnīcas bieži.
2. Šī sieviete pārsvarā ietur pusdienas ar savu draugu vai draudzeni un gatava maksāt no 2 līdz 4 EUR par vienu ēdienreizi.
3. Ļoti maz skaits apmeklē kafejnīcu ģimenes (1%) ar bērniem.
4. Ir daļa kafejnīca apmeklētāju 26%, kuriem nav viedokļa par iecienītāko kafejnīcu, vai tās ir vairākas.
5. Ļoti liela daļa respondentu 64% ir snieguši atbildi, ka interesētu ēdienu līdzi ņemšana.
6. Visvairāk apmeklētāju tika atbildējuši, ka viņiem patīk interjers – 22%.
7. Savukārt, ēdienkarte un ēdiens tika sniegtas 18% atbildes.
8. 31% aptaujātiem nav viedokļa par kafejnīcu, tas nozīmē, ka klienti nāca uz kafejnīcu ieturēt maltīti, taču negaidīti viņiem tika piedāvāts aizpildīt anketas.
9. Kafejnīcā ir ziemā ļoti auksti, ko apliecina 10% apmeklētāju, kuri ir atbildējuši, ka tas viņiem nepatīk kafejnīcas darbībā, un 13% ieteica uzlabot, siltākas telpas.
10. Daudzi klienti vēlētos uzlabot ēdienkarti un ēdienus kafejnīcā (29%).
11. Pēc autores ieteikuma, kafejnīcā ir ierīkots bērnu stūrītis.

Коментарий автора
Atlants