Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma A attīstības stratēģijas analīze', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Misija, vīzija un mērķi    3
2.1.  Misijas loma uzņēmumā    3
2.2.  Misijas formulējums    4
2.3.  Organizācijas darbības definīcija    4
2.4.  Organizācijas atšķirīgo prasmju definīcija    5
2.5.  Uzņēmuma vīzija    6
2.6.  Uzņēmuma mērķi    6
3.  Biznesa līmeņa stratēģijas    7
3.1.  Biznesa līmeņa stratēģijas faktori    7
3.2.  Fokusēšanās jeb nišas stratēģija    8
4.  Kvalitātes svarīgums    8
5.  Secinājumi    9
6.  Priekšlikumi    9
7.  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Jēdziens stratēģija ietver visus uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide. Tā nosaka, kā organizācijas rada konkurētspējīgu priekšrocību un nodrošina tās ilgtspēju.
H. Mincbergs norāda, ka stratēģija ir kaut kas vairāk nekā tas, ko organizācija ir nodomājusi vai plāno darīt, tā ir arī tas, ko kompānija patiesībā dara. Stratēģiskās vadīšanas procesa mērķis ir dot organizācijai noteikt, ar ko tā atšķiras no saviem konkurentiem, un radīt savu konkurētspējīgo priekšrocību. Vide, kurā organizācija darbojas, arī ietekmē stratēģijas un to veidošanu. Organizācijas pienākumi ir atkarīgi no industrijas, kurā tā darbojas, valsts, kurā tā atrodas, un pašas organizācijas resursiem, spējām un stratēģijām.
1. MISIJA, VĪZIJA UN MĒRĶI
1.1.Misijas loma uzņēmumā

Uzņēmuma misija un vīzija ir apliecinājums uzņēmuma spējai sapņot. Sapņot par to, kas mēs gribam būt katrs atsevišķi un visi kopā. Sapņot par to, ko mēs gribam dot darbiniekiem, klientiem, patērētājiem un sabiedrībai. Līdz ar to daudz vairāk nekā jebkad agrāk līderu spēja vadīt lielus un mazus kolektīvus noteiks spēja sapņot, spēja iedvesmot un spēja respektēt personības.…

Atlants