Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga komunikācija. Plānotie un neplānotie ziņojumi', 1.
  • Конспект 'Mārketinga komunikācija. Plānotie un neplānotie ziņojumi', 2.
Фрагмент работы

3. Nosaukt 2 konkrētus piemērus neplānotai komunikācijai un izanalizēt.
1.piemērs. Veikala “RD Electronics” pārdevējs ir sliktā noskaņojumā, un nav pārāk komunikabls ar klientiem.
– Neplānotā komunikācija izpaudusies tā, ka sliktā noskaņojuma dēļ tiek ietekmēta patērētāja rīcība, turklāt mārketinga speciālisti šo gadījumu nevarēja paredzēt vai izplānot, un tā sekas var būt tādas, ka klients aizejot var vairs neatgriezties, un tālāk izplatīt sliktas atsauksmes par nepieklājīgu personālu. Lai tas neatkārtotos priekšlikums varētu būt vadītajam uzpasēt savus darbiniekus un reizi mēnesi atgādināt viņa darba pienākumus, kā arī ētikas normas.
2.piemērs. Piegādes automašīna ir ļoti netīra un visu dienu tā piegādājusi apģērbu klientiem.

Коментарий автора
Atlants