-
Produktu piegādes procesa analīze Latvijas interneta veikalos un starptautiskajās e-komercijas platformās
Конспект3 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг, Управление
Savukārt “ASOS” saskaras ar tādām produktu piegādes problēmām, kā cilvēku kļūdas. Tiek sniegta nepietiekama vai nepareiza informācija par sūtītāju vai saņēmēju, līdz ar to tas var izraisīt preces aizkavēšanos vai nozušanu. Piemēram, preci nosūtīta saskaņā ar norādītajiem datiem, taču nepareizas sniegtās informācijas dēļ tā tika nosūtīta uz nepareizi norādīto vietu. Šādos apstākļos informācija par izsekošanu ir noderīga, tāpēc “ASOS” var pāradresēt sūtījumu paredzētajam adresātam. Patērētājiem būtu jāzina paredzamais piegādes laiks un atbilstoši jāseko pirkumiem.
Sniedziet priekšlikumus izvēlētajam Latvijas interneta veikalam un starptautiskajai e-komercijas platformai par piegādes procesa pilnveidošanas iespējām.
• Priekšlikums “ASOS” interneta veikalam - Veikt piegādi arī caur pastu, kā arī veikt piegādi caur dažādiem pakomātiem, piemēram, “Omniva”, “DPD”, “TNT”, “DHL”, utt., tā, lai klientiem ir izvēles iespējas, un iespēja izvēlēties sev ērtāko un pieejamāko variantu.
• Priekšlikums “AliExpress” - Dot klientiem iespēju uzzināt aptuveno piegādes laiku, kad prece nonāktu līdz gala mērķim, piemēram laika posmā no 1.septembra līdz 8.septembrim. Kā arī dažādot piegādātājus, izmantojot arī kurjerus, kuri preci nogādā arī līdz pakomātiem, nevis izmantot tikai pasta pakalpojumus.
…
Visbiežākās produktu piegādes problēmas ir pazaudētas preces, bojātas preces, aizkavēta piegāde un nepareizi nogādātas preces. Ja preci sūta caur mūsu izvēlētu platformu “AliExpress”, tad reizēm piegādes problēmu, piemēram, nosūtīto priekšmetu pazaudēšana vai aizkavēšana, iemesls var būt dabas katastrofas, kari, terorisms un kravas zādzības. Bieži notiek negadījumi, tostarp kuģu avārijas, kravas automašīnu, lidmašīnu un vilcienu avārijas, kas izskaidro preces aizkavēšanos vai bojāšanos. Tomēr ir pieejama apdrošināšana, lai segtu izmaksas. Pirms izvēlas transporta pārvadātāju, jāpārbauda apdrošināšanas nosacījumus, lai pārliecinātos, ka zaudējumi tiek segti, atmaksājot vai nomainot. Savukārt “ASOS” saskaras ar tādām produktu piegādes problēmām, kā cilvēku kļūdas. Tiek sniegta nepietiekama vai nepareiza informācija par sūtītāju vai saņēmēju, līdz ar to tas var izraisīt preces aizkavēšanos vai nozušanu. Piemēram, preci nosūtīta saskaņā ar norādītajiem datiem, taču nepareizas sniegtās informācijas dēļ tā tika nosūtīta uz nepareizi norādīto vietu. Šādos apstākļos informācija par izsekošanu ir noderīga, tāpēc “ASOS” var pāradresēt sūtījumu paredzētajam adresātam. Patērētājiem būtu jāzina paredzamais piegādes laiks un atbilstoši jāseko pirkumiem.
