Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 1.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 2.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 3.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 4.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 5.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 6.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 7.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 8.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 9.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 10.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 11.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 12.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 13.
  • Презентация 'Zīmola ”Looky Look” ieviešana Latvijas tirgū', 14.
Фрагмент работы

Produkta stratēģija
“Looky Look” galvenā uzmanība tiek pievērsta eļļām un barojošiem ķermeņa skrubjiem. Aromāti un kompozīcijas ir nepārspējamas. Receptes ir daudzkomponentu, izmantojot lielu daudzumu augu eļļu. Tie satur zīda proteīnus un kakao sviestu, dažādus esterus, kanēli un vaniļu, lavandu un citrusaugļus.

1. ieviešanas fāze - mitrinošie krēmi, serumi un toniki



2. ieviešanas fāze - mitrinošie šampūni un kondicionieri

Atlants