-
Pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas uzņēmumā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 2 | |
1. | PĀRDOŠANAS APJOMA PALIELINĀŠANAS IESPĒJAS UZŅĒMUMĀ | 3 |
1.1. | INSTRUMENTI PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAI | 6 |
1.2. | TIEŠAIS MĀRKETINGS | 8 |
1.3. | TELEMĀRKETINGS UN TĀ NOZĪME LATVIJĀ | 11 |
2. | TELEMĀRKETINGA PAKALPOJUMU SNIEDZĒJS SIA | 14 |
2.1. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS | 14 |
2.2. | UZŅĒMUMA KONKURENTI UN KONKURENCES SITUĀCIJA | 16 |
2.3. | KOMUNIKĀCIJAS NOZĪME UZŅĒMUMĀ „TM GROUP” | 19 |
SECINĀJUMI | 23 | |
PRIEKŠLIKUMI | 25 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 26 | |
PIELIKUMI | 27 |
Ikviena nozare un ikviens uzņēmums ir ieinteresēts palielināt pārdošana apjomus, nesamazinot cenu, lai nezaudētu peļņu. Ne vienmēr, lai palielinātu pārdošanas apjomus, ir jāsamazina produkta cena, ir vēl daudz un dažādi paņēmieni, kā veicināt pārdošanas apjomus. Darba autore šajā darbā apskata un analizē pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA „TM GROUP” - Telemārketinga grupa jeb telemārketinga pakalpojumi. Apzinot pašreizējās tirgus problēmas un iedzīvotāju zemo pirktspēju Latvijā, telemārketinga pakalpojumi kļūst arvien aktuālāki uzņēmumiem, kuri vēlas sevi popularizēt un iegūt arvien jaunus klientus, kā arī, turpināt sadarbību ar jau esošajiem klientiem.
Autore šajā darbā atspoguļo uzņēmuma SIA „TM GROUP” raksturojumu un situāciju, kādā atrodas uzņēmums, kā arī, apskata ar kādiem paņēmieniem var palielināt pārdošanas apjomus. Autore, lai sasniegtu darba mērķi, autore izvirza šādus uzdevumus:
1. Veikt teorētisko literatūras avotu analīzi (mārketings, tirdzniecība, telemāketings);
2. Veikt uzņēmuma SIA „TM GROUP” darbības novērtējumu;
3. Izzināt uzņēmuma SIA „TM GROUP” iespējas Liepājas tirgū;
4. Izstrādāt priekšlikumus pārdošanas apjoma palielināšanai.
Lai veiktu izvirzītos uzdevumus mērķa sasniegšanai, darba autore pēta un salīdzina uzņēmuma SIA „TM GROUP” izaugsmi: klientu skaitu, darbinieku skaitu, pasūtījumu skaitu, SIA „TM GROUP” darbības laikā, laika posmā no 2009. gada jūlija līdz 2010. gada jūnijam. Autore šos datus atspoguļo darbā, attēlu un tabulu veidā.…
Apzinot pašreizējās tirgus ekonomikas problēmas Latvijā – augstās cenas un zemo pirktspēju, var secināt, ka ekonomikas nestabilitāte ir atstājusi iespaidu gandrīz uz ikvienu jomu Latvijā. Mūsdienu galvenā problēma, ar ko saskaras uzņēmumi, nav preču, bet gan patērētāju trūkums. Lielākā daļa nozaru var ražot daudz vairāk preču nekā spēj iegādāties visas pasaules patērētāji. Ja katrs uzņēmums plāno palielināt pārdošanas apjomu par 10%, bet kopējais tirgus apjoms pieaug tikai par 3%, rezultātā veidojas pārmērīga jauda.