-
Veikalu tīkla "Maxima" reklāmas ietekme uz patērētāju produktu izvēli
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Ievads | 5 | |
1. | Apzinātās literatūras īss izvērtējums | 7 |
2. | Reklāmas jēdziena izpratne | 8 |
2.1. | Reklāmas mērķi un uzdevumi | 9 |
2.2. | Latvijas Republikas patērētāju tiesību tiesiskā regulēšana | 10 |
3. | Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz patērētājiem | 11 |
3.1. | Reklāmas iedarbības līdzekļi | 12 |
3.2. | Patērētāja motivācija reklāmas darbībā | 15 |
3.3. | Patērētāja lēmuma pieņemšanas modelis | 17 |
4. | Pētījums par veikalu tīkla „Maxima” reklāmas ietekmi uz patērētājiem | 18 |
4.1. | Veikalu tīkla „Maxima” reklāmas seja Centis Ūbele | 18 |
4.2. | Intervija | 19 |
4.3. | Pētījuma rezultātu analīze | 20 |
Secinājumi | 27 | |
Literatūras saraksts | 28 | |
Pielikumi | 29 |
Liela daļa patērētāju nemaz neapzinās reklāmas būtību, jo daudziem pircējiem nemaz tās nepatīk . Ir daļa patērētāju, kas neapzināti tiek ietekmēti. Un tāpēc, es ar šo darbu vēlos pierādīt, ka reklāma var ietekmēt gan pozitīvi, gan negatīvi. Līdz ar to, reklāma sen jau vairs nav parasts raksts vai sludinājums, kas reklamē kaut ko. Tā ir kļuvusi par ekonomikas un politikas nozīmīgu sastāvdaļu. Mārketinga speciālisti ar reklāmas palīdzību pelna naudu uz pircēju nezināšanu un netiešo psiholoģisko ietekmi.
Šī darba mērķis ir sīkāk izpētīt kā notiek reklāmas ietekme uz patērētājiem produktu izvēlē gan teorētiski, gan praktiskā līmenī.
Lai to veiktu tika izvirzīti šādi uzdevumi :
1.Nepieciešams apzināt un izvērtēt visu pieejamo literatūru par tēmu, interneta resursus.
2.Izskaidrot, kā reklāma ietekmē cilvēka psihi saistībā ar produktu izvēli.
3.Uzzināt cilvēku viedokļus par veikalu tīkla „Maxima” reklāmas seju Centi Ūbeli.
4.Veikt veikalu apmeklētāju anketēšanu un intervēšanu .
5.Izpētīt, vai reklāma var būt arī nepatiesa.
Zinātniski pētnieciskā darba hipotēze: reklāma būtiski ietekmē pircēju izvēli un var tikt lietota veikalu tīkla „Maxima” produktu noieta veicināšana ar reklāmas palīdzību.
1.Apzinātās literatūras īss izvērtējums
Zinātniski pētnieciskā darba „Veikalu tīkla „Maxima” reklāmas ietekme uz patērētāju produktu izvēli” izstrāde sākās ar literatūras apzināšanu. Tika apmeklēta skolas un Rīgas Centrālā bibliotēka, kurā tika atrasta visa nepieciešamā literatūra šim zinātniski pētnieciskajam darbam. …
Reklāmas ietekme uz patērētājiem
