Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 1.
  • Конспект 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 2.
  • Конспект 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 3.
  • Конспект 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 4.
Фрагмент работы

Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū. Tomēr pirms šādu pasākumu veikšanas būtu nepieciešama situācijas analīze, kuras uzdevums ir noteikt tos apstākļus, kas ietekmē uzņēmuma darbību un jānovērtē arī dažādu mārketinga pasākumu iespējamās sekas.
Pirmajā fāzē tiek vākta informācija un veikti tirgus pētījumi par konkurenci, tendencēm patērētāju prasībām, vispārējo likumdošanu un mazumtirgotāju prasībām pret attiecīgo produktu. …

Коментарий автора
Atlants