-
Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma ārējās vides komunikācijas darbība un tā analīze | 4 |
1.1 | prezentācijas | 4 |
1.2 | vadītāja komunikācija ar sabiedrību | 4 |
1.3 | komunikācija ar patērētājiem, klientiem | 5 |
1.4 | mārketinga darbības stratēģija | 7 |
Uzņēmuma iekšējās vides analīze, kas sevī ietver uzņēmuma darbības nosacījumus un faktorus, kas atrodas tās ietvaros | 10 | |
2.1 | uzņēmuma nodibināšanas mērķis un misija | 10 |
2.2 | vadītāju komunikāciju prasme ( plānošana, organizēšana, regulēšana, koordinēšana, kontrole un uzskaite) | 10 |
2.3 | darbinieki un personāla vadīšana | 13 |
2.4 | kultūra ( dažādas vērtības un normas, dažādu pārliecību un pieņēmumu kopums) | 13 |
2.5 | sapulces, semināri | 14 |
2.6 | lietišķā dokumentācija | 14 |
2.7 | komunikācijas procesu organizēšana | 15 |
2.8 | tehniskā nodrošinājuma līmenis( e-mail, internets u.t.t) | 16 |
Secinājumi | 17 | |
Izmantotā literatūra | 18 |
Man, tiešais darba vadītājs ir menedžere. Takā mūsu uzņēmums strādā visas dienas nedēļā no 11.00 rītā līdz pēdējam klientam, tad mums uzņēmumā ir trīs menedžeres. Katru dienu strādā viena no viņām, kas atbild par zāli, klientu ērtībām, viesmīlēm, bārmeņiem, piegādes saņēmējiem, apsargiem, apkopējām, daļēji arī par pavāriem un visu pārējo apkalpojošo personālu.
Lai menedžeres spētu risināt jebkuru radušos jautājumu, vadīt sarunu vai atrisināt kādu radušos konfliktu pirmkārt būtu jāmin laba valodas zināšana. Mūsdienās valoda ir ļoti būtisks faktors, jo nākas runāt latviski, angliski, gan krieviski. Respektīvi, vadītājam jāpārzin visas šīs valodas vismaz sarunvalodas līmenī, ko mūsu menedžeres arī nenoliedzami prot.
Sarunājoties ar sabiedrību ļoti svarīgi ir zināt arī žestu valodu, jo tas var palīdzēt saprast komunikācijas biedru vai arī jūsu nezināšanas gadījumā tas var radīt nesaprašanos starp jums, jo ir cilvēki, kas ļoti seko līdzi sarunas partnera žestiem un mīmikai. Ir jāizprot žestu būtība un vienmēr jācenšas saglabāt miers arī konflikta situācijā. Nedrīkst izrādīt bailes vai satraukumu, jo tas var tikt izmantots pret jums.
Cilvēki komunicējot lielu uzmanību, gribot vai negribot, pievērš cilvēka ārējam izskatam, tādēļ mūsu uzņēmumā menedžerēm ir attiecīgi jāievēro klasisks ģērbšanās stils. Šis stils uzreiz paziņo par cilvēka lietišķo stāvokli, kas rada sarunas biedrā atklātu priekšstatu par sarunas veidu.…
Šajā laika posmā mans prakses mērķis bija izpētīt komunikāciju procesus attiecīgi izvēlētajā prakses vietā, kā arī teorētisko zināšanu nostiprināšana un attīstība, prasmju iemaņu veidošana komunikāciju jomā, kas ir katra aktīva un laba darbinieka pamatvajadzība.
