Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma produkcijas realizācija biznesa tirgū', 19.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  RAŽOŠANAS UN PĀRDOŠANAS PROCESS    4
2.  BIZNESA UN PATĒRIŅA TIRGUS SALĪDZINĀJUMS    5
3.  SITUĀCIJAS BIZNESA TIRGŪ    7
4.  PIRCĒJA RĪCĪBAS FAKTORI BIZNESA TIRGŪ    8
5.  LĒMUMA PIEŅEMŠANAS PROCESA POSMI    12
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    19
Фрагмент работы

ebkuras biznesa darbības pamatā ir kāda produkta ražošana vai pakalpojumu snigšana. Produkti un pakalpojumi tiek radīti un virzīti tirgū ar mērķi apmierināt kādas patērētāju grupas vajadzības. Svarīgi ir apzināties, ka rūpīga produkta izstrāde un patērētāju vajadzību izzināšana spēj nodrošināt veiksmīgu produktu un pakalpojumu ieviešanu tirgū, jo līdz ar straujo uzņēmumu skaita palielināšanos, kas piedāvā dažādas preces un pakalpojumus, konkurence tirgū beidzamajos gados arī ir ievērojami palielinājusies. Lai uzņēmumi spētu izdzīvot sīvās konkurences apstākļos, tiem ir jāspēj rast aizvien jaunus paņēmienus, kā piesaistīt savus klientus un izvēlēties konkrētu tirgus daļu, kuras dalībniekiem apmierināt to vajadzības.
Šī darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma, kas ražo dažāda veida un stila gleznu koka rāmjus, produkcijas realizāciju biznesa tirgū. …

Коментарий автора
Atlants