Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Pārdošanas vadība', 1.
  • Конспект 'Pārdošanas vadība', 2.
  • Конспект 'Pārdošanas vadība', 3.
Фрагмент работы

Veidot veiksmīgu tirdzniecības attiecības, identificēt un apmeklēt divas pirmās nepieciešamības preces, kuras ir tirdzniecības pārstāvi. Šie ir izredzes psiholoģisko vajadzībām intelektuālais bažas par to, kas padara viņu laimīgs; kā arī potenciālo klientu mērķa vai biznesa vajadzībām produktu, materiāli, iekārtas, kas saistītas ar profesiju, veids, kā dzīvē vai vaļaspriekiem.
Pārdošanas vadības lietas, kas jāņem vērā ir: pārdošanas procesu labās šķirnes atbilstu darba tirgus un vērtību piegādi patērētājiem; psiholoģiskā novērtējuma rotē ap izpratni un pētot uzņēmumu un patērētāju vajadzībām; Pre-Approach plānošanas un izpētes izpratni maksimālā vērtība perspektīvas un radot nodošanu; atklāšanas tehnoloģijas biznesa pārliecību, izveido ticamību un iegūstot procentus; un stratēģijas attīstību ilgtermiņa un īstermiņa pārdošanas ciklu.

Atlants