-
Reputācijas analīze par diviem konkurējošiem uzņēmumiem SIA "Fazer" un SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums | 3 |
1.1. | Klienti | 3 |
1.2. | Darbinieki | 4 |
1.3. | Mediji | 5 |
2. | Uzņēmuma identitātes raksturojums un atbilstība tēlam | 6 |
2.1. | Logo | 6 |
2.3. | Devīze | 7 |
2.4. | Noformējums un iepakojums | 9 |
2.5. | Interneta mājas lapa | 10 |
3. | Uzņēmuma produktu analīze (informācija par vietu nozarē, nozares tendencēm) | 12 |
4. | Publicitātes analīze: prese, tv, internets | 14 |
5. | Aktivitāšu analīze (mārketings, sabiedriskās attiecības, korporatīvā sociālā atbildība) | 15 |
6. | Potenciālie reputācijas riski | 17 |
Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai | 18 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 19 |
Priekšlikumi reputācijas uzlabošanai
• Veidot nepārtrauktu komunikāciju ar klientiem – caur dažādām reklāmām; pārdošanas veicināšanu;
• Noskaidrot klientu vēlmes un vajadzības un censties rast kompromisu tam un ievērot klientu vēlmes;
• Informēt klientus par jaunumiem uzņēmumā;
• Nepatraukta darbinieku kvalifikācijas celšana, apmācība;
• Veidot publisku informācijas apriti par uzņēmumu – veidot seminārus medijiem, preses konferences, un ne tikai tad, kad ir kas labs paziņojams, bet arī tad, ja informācija ir negatīva;
• Medijiem sniegt tikai patiesu informāciju, nemelot, kaut arī, ja jautājumi un atbildes nav glaimojoši uzņēmumam;
• Izveidot krīzes vadības rīcības plānu, izveidot krīzes vadības komandu, kas nodarbosies ar krīzes situācijām.
Priekšlikumi SIA „Orkla Confectionary & Snacks Latvija” reputācijas uzlabošanai
• SIA „Orkla Confectionary & Snacks Latvija” ir vairāk jāpublicē un jāparāda to, ka viņš pārstāv Latvijā mīlētos zīmolus, citādāk cilvēki nemaz nezin par šāda uzņēmuma eksistenci, un nekad neiedomāties sasaistīt “Laimu” ar šo uzņēmumu.
• Jāveic vairāk publikācijas par to ar ko viņi nodarbojas un kāda veidā palīdz Latvijas iemīļotajiem zīmoliem, jo tad latvieši sāks atpazīt un iemīlēt šo uzņēmumu, nevis tikai tā zīmolus.
• Vairāk padomāt par savu sociālo atbildību. Veikt vairāk pasākumus un iesaistīt savu vārdu, nevis tikai zīmolu vārdus.
Priekšlikumi SIA „Fazer” reputācijas uzlabošanai
• Izveidot tiešāku kontaktu ar darbiniekiem. Vadībai jāmeklē kontakts ar saviem padotajiem, jāiesaistās procesos vairāk;
• Jāiesaista darbinieki KSA pasākumos;
• Jāņem vērā darbinieku ierosinājumi un domas;
• Mainīt vadības stilu;
• Darbiniekiem pēc iespējas izveidot kādus motivatorus vēl aktīvākai un kvalitatīvākai strādāšanai.
…
