Оценка:
Опубликованно: 17.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Академический
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Zīmola teorētiskie aspekti', 1.
  • Реферат 'Zīmola teorētiskie aspekti', 2.
  • Реферат 'Zīmola teorētiskie aspekti', 3.
  • Реферат 'Zīmola teorētiskie aspekti', 4.
  • Реферат 'Zīmola teorētiskie aspekti', 5.
Фрагмент работы

Zīmolu var mainīt. Tas var liecināt gan par problēmām, gan par uzņēmuma centieniem pilnveidoties. Tomēr zīmols jāmaina uzmanīgi, jo daudziem patērētājiem tas jau saistās ar konkrēto produktu (piemēram, Hansabankas nosaukuma maiņa uz Swedbank daļā sabiedrības joprojām izraisa mulsumu, jo Hansabanka tomēr bija latviskāks un sirdij tuvāks nosaukums).
Var mainīt arī uzņēmuma logotipu, ja tas kļuvis vecmodīgs un vairs nepiesaista pircējus, jo, piemēram, jaunā paaudze vairs neizprot tā nozīmi.
Zīmoli tiek arī apdraudēti. Pirmkārt, to apdraud mode. Ātrās ēdināšanas industrija ir briesmās, jo par hronisko aptaukošanos arvien biežāk tiek pārmests McDonald’s un tā konkurentiem. Ēdināšanas mode mainās, vieglie ēdieni kļūst arvien populārāki. Zīmoli ir apdraudēti, jo ļaudis, kas tos rada un vada, par spīti izpētei, nevar paredzēt, kā pārējie tos izmantos. Zīmoli nevar paredzēt sabiedrības viedokļa maiņu. Zīmoli patērē daudz enerģijas, laika un naudas, cīnoties ne tikai par pircēju uzmanību, bet arī, karojot savā starpā. Tādēļ zīmoli nav nemaz tik droši un stabili, kā izskatās, tomēr tie ir svarīga ikviena cilvēka ikdienas daļa, tāpēc mums jāsadzīvo ar tiem, mēģinot nošķirt kvalitatīvo no nederīgā, labo no sliktā.

Коментарий автора
Atlants