Оценка:
Опубликованно: 03.02.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'SVID un PESTE analīze uzņēmumam "Aldaris"', 1.
  • Конспект 'SVID un PESTE analīze uzņēmumam "Aldaris"', 2.
  • Конспект 'SVID un PESTE analīze uzņēmumam "Aldaris"', 3.
  • Конспект 'SVID un PESTE analīze uzņēmumam "Aldaris"', 4.
  • Конспект 'SVID un PESTE analīze uzņēmumam "Aldaris"', 5.
  • Конспект 'SVID un PESTE analīze uzņēmumam "Aldaris"', 6.
Фрагмент работы

PESTE analīze
1. Politiskie faktori
• Iepakojuma marka. Ir noteiktas regulas kurām ir jāseko veidojot un izvēloties iepakojuma etiķetes.
• Nodokļi
2. Ekonomiskie faktori
• Cenu kāpums (inflācija) precēm, kas liek patērētājiem rūpīgāk izvēlēties preci ko iegādāties
• Bezdarba līmenis, ja palielināsies bezdarbnieki, tad tas ietekmēs realizēto daudzumu
3. Sociālie faktori
• Tradīcijas, patērētāji vēlas iegādāties tādu pašu preci, kā kādu laiku atpakaļ
• Vērtības, patērētājs izvēlas alus zīmolu, kam uzticas un kam dod priekšroku
• Reliģiskie apsvērumi, patērētāji iespējams izvēlas, vai tieši pretēji neizvēlas iegādāties alu balstoties uz savu reliģisko piederību

Коментарий автора
Atlants