-
Iekšējā komunikācijas pilnveide Liepājas reģiona AS "Drogas" veikalos
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Iekšējā komunikācija uzņēmumā | 5 |
1.1. | Iekšējās komunikācijas līmeņi un mērķi | 5 |
1.2. | Iekšējās komunikācijas instrumenti | 8 |
1.3. | Iekšējās komunikācijas modeļi | 10 |
1.4. | Vadītāja loma un nozīme iekšējās komunikācijas veidošanā | 12 |
1.5. | Darbinieku lojalitātes stimulēšanas veidi, izmantojot iekšējās komunikācijas instrumentus | 14 |
2. | Uzņēmuma AS „Drogas” raksturojums | 18 |
2.1. | Uzņēmuma vēsture | 18 |
2.2. | Liepājas reģiona AS „Drogas” iekšējā komunikācija | 20 |
2.3. | Liepājas reģiona uzņēmuma AS „Drogas” iekšējās komunikācijas pētījums | 23 |
3. | Iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas Liepājas reģiona AS „Drogas” veikalos | 35 |
Secinājumi | 37 | |
Priekšlikumi | 38 | |
Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 40 | |
Pielikums | 43 |
Secinājumi
1. SIA „Drogas” iekšējās komunikācijas instrumenti tiek pielietoti, balstoties uz situāciju.
2. Spriežot pēc pētījuma rezultātiem, darba autore secina, ka komunikācija nav pietiekama no reģiona vadītāja un biroja darbiniekiem, saņemtais informācijas apjoms ir mazs.
3. Ir darbinieki, kuri nav pietiekami informēti kā tiek pieņemti lēmumi, kas ietekmē darbinieka darbu, par atalgojuma veidošanās principiem, par problēmām uzņēmumā.
4. Uzņēmumā tiek pielietota tiešā, rakstiskā un elektroniskās komunikācijas instrumenti, taču pārsvarā tiek izmantota tiešā komunikācija.
5. Pētījuma ietvaros tika novērots, ka uzņēmuma darbinieki par visefektīvāko komunikācijas instrumentu atzina tiešo komunikāciju, kas notiek sapulcēs, sanāksmēs un sarunās, kā arī telekomunikāciju – kur vēlētos, lai caur šo, informācija tiktu sniegta biežāk un vairāk.
6. Darbinieki ir apmierināti ar informācijas apjomu kas sniegts par izaugsmes iespējām uzņēmumā un par saviem pienākumiem.
7. E- pasts uzņēmuma darbinieki neuzskata par efektīvu komunikācijas instrumentu, jo liela daļa internetā neizmanto ikdienā e – pastu.
…
1. Iekšējā komunikācija uzņēmumā Darba autore uzskata, ka komunikācijas nozīme mūsdienās ir pareizais ceļš uz uzņēmuma panākumiem. Autores darba tēma ir „Iekšējā komunikācijas pilnveide Liepājas reģiona A/S Drogas veikalos”, kur tiks apskatīta iekšējā komunikācijas teorijas un to skaidrojumi. Latīņu cilmes vārds commūnicatio, - onis etimoloģiski izsaka vēsti, ziņu sarunu, kā arī interešu kopību un citas savstarpējības izpausmes. Komunikāciju var uzskatīt par faktu, tēlu, jūtu, vēlmju, darbības un tās semiotisko izpausmju –zīmju un nozīmju – apmaiņu. Komunikācijas apzināšanos mūsdienās ļoti veicina jaunās tehnoloģijas, kā, piemēram, internets un sociālie mediji, jo to nākotni ir grūti paredzēt, un šīs jaunās komunikācijas tehnoloģijas attīstās daudz ātrāk nekā spēja aptvert to ietekmi un sekas. Tā kā ikviena uzņēmuma darbība balstās uz iekšējās komunikācijas procesiem ir ļoti svarīgi sekot līdzi komunikācijas kvalitātei un kvantitātei