Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:880996
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Dati par plānoto uzņēmumu    6
3.  Uzņēmuma apraksts    7
4.  Produkta un pakalpojuma apraksts    13
1.2.  Produktu sortiments    13
4.2.  Produktu vizuālais noformējums    14
4.3.  Piegādātāji    16
4.4.  Tehnoloģijas    17
4.5.  Cena    17
4.6.  Produktu attīstība    18
5.  Tirgus analīze    19
1.3.  Vispārējā tirgus analīze    19
1.4.  Konkurentu analīze    19
1.5.  Klientu analīze    22
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    24
7.  Uzņēmuma stratēģija un tās realizēšana    26
8.  Mārketinga stratēģija(MIX)    28
1.9.  Prece    28
8.2.  Cena    28
8.3.  Vieta    28
8.4.  Veicināšana    29
8.4.1.  Reklāma    29
8.4.2.  Pārdošanas veicināšanas metodes    29
8.4.3.  Publicitāte    30
8.5.  Uzņēmuma SVID analīze    30
9.  Finanses SIA “Margrieta”    32
1.10.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    32
1.11.  Peļņas- zaudējuma aprēķins    32
1.12.  Naudas plūsma SIA “Margrieta”    33
1.13.  Sākuma bilance SIA “Margrieta”    33
10.  Uzņēmējdarbības riski    34
11.  Priekšlikumi    36
Фрагмент работы

Lai uzsāktu uzņēmējdarbību, katram potenciālajam uzņēmējam ir jāizprot, pirmkārt, komerclikums, kas kontrolē katru uzņēmumu. Otrkārt, jāapzinās risks, sākot jebkuras uzņēmējdarbības saistības. Treškārt, jābūt skaidrai idejai, biznesa plānam, lai izprastu potenciālā uzņēmuma riskus, iespējas un vietu kopējā tirgū. Svarīgi ir arī apzināties, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami uzņēmuma darbības sākšanai un turpināšanai. Jābūt tālredzīgam un jāparedz tirgus izmaiņas un sava potenciālā uzņēmuma darbības rezultātus; jāprognozē savas iespējas krīzes situācijā, kā arī peļņas un zaudējumu attiecība. Lai varētu izprast augstāk minētos punktus, jānovērtē pieprasījums pēc preces, konkurentu tirgus daļa, prasības un ārējie, iekšējie apstākļi, kas varētu kavēt vai sekmēt uzņēmējdarbības attīstību. Biznesu nav iespējams uzsākt no baltas lapas- nepieciešams biznesa plāns, kas ir stratēģiskā plāna veids, kurā atzīmētas gan uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktikai, gan arī sagaidāmajiem rezultātiem noteiktā laika periodā.
Šajā biznesa plānā ir aprakstīta ziedu veikala plāna izstrāde. Ideja izstrādāt šādu plānu radās, pērkot ziedus X veikalā un iedomājoties, kā šāda veida veikali varētu pilnveidoties un veidot interaktīvās saites ar lojālajiem un potenciālajiem klientiem. Tā kā ziedi ir objekts, kas ir pieprasīti jebkurā sezonā, radās iecere par ziedu veikalu ar interaktīvām iespējām un ziedu piegādi mājās vai vietā, kur ir aktuāls pasūtījums.
Biznesa plāna mērķis ir pārbaudīt jauna uzņēmuma SIA „Margrieta” konkurētspēju Rīgā. Uzņēmums nodarbosies ar griezto ziedu, telpaugu tirdzniecību, ziedu kompozīciju veidošanu un pārdošanu, apsveikumu kartīšu tirdzniecību, kā arī kompozicionālo pušķu veidošanu interaktīvajā telpā- internetā- un ar iespēju pasūtījumus piegādāt mājās vai konkrētā- norādītajā adresē- Rīgas pilsētas robežās.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1235936
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация