-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Narvesen Baltija" finanšu analīze 2015.-2017.gadam
Реферат для университета20
... un pakalpojumus. 2. Narvesen franšīzes darbību Latvijā ... uzņēmumam Reitan Convenience. Narvesen ietilpst Reitan uzņēmumu ... ar to SIA “Narvesen Baltija” vislielāko realizācijas ...
Просмотреть -
Анализ работы руководителя SIA "Narvesen Baltija" по 10 ролям Минцберга
Реферат для университета6
... руководитель компании SIA „Narvesen Baltija” Р.Серта ...
Просмотреть -
Biznesa ētikas principi uzņēmumā
Реферат для университета11
Secinājumi Kopumā, vērtējot Narvesen uzņēmumu, var secināt ... gados kopā ar Narvesen neesmu ne reizi ... savu karjeru uzņēmumā. Narvesen stingra nostāja ar ...
Просмотреть -
Mazumtirdzniecības uzņēmuma tēls
Реферат для университета6
... TIEŠO KONKURENTU SALĪDZINĀJUMS Narvesen ir vadošais mazumtirdzniecības ... veikalos ļoti līdzinās Narvesen tirdzniecības vietām. Tās ... un Viļņā. Salīdzinot Narvesen un Circle K ...
Просмотреть -
Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības Latvijā un ārvalstīs
Реферат для университета10
3.SECINĀJUMI Ne velti mūsdienu pasaulē tik daudz saskaramies ar reklāmu. To sastopam ik uz soļa, tomēr sajūta, ka daudz ko par reklāmas būtību un likumu nemaz nezinām. Pēc šī ...
Просмотреть -
Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Дипломная для университета68
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Izpētot spēļu elementu mārketingā izmantošanas pieejas un to pielietojumus Baltijas tirgū var secināt ka: 1. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ...
Просмотреть -
Sabiedriskaias vai privātais transports - izdevīgākais risinājums
Реферат для университета25
Šobrīd vidējais braucēju skaits uz vienu automašīnu ir no 1,6 līdz 1,9 personām. Uz katriem 1000 iedzīvotajiem ir reģistrēti vairāk nekā 350 automobiļi un šis skaits turpina ...
Просмотреть -
Reklāmas nozares tiesiskā regulējuma problemātika
Реферат для университета11
Reklāmu definē kā bildi, īsu filmu, dziesmu, un citas lietas, kas mēģina cilvēkus pierunāt iegādāties produktu vai pakalpojumu, vai arī kā teksta gabalu, kas pastāsta cilvēkam par ...
Просмотреть -
SIA "Pildmaizītes". Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы20
Produktu apraksts Uzņēmums ražos maizīšu pildīšanas iekārtas, kas ļauj iegarenas formas maizes bagetītēs iepildīt pildījumus, radot jaunu produktu ātro uzkodu (angliski „fast ...
Просмотреть -
Smūtiju bārs SIA "Svaigsula"
Бизнес план для основной школы5
Aptuveni kopējie ieņēmumi aprēķināti pēc formulas: darba dienu skaits gadā*darba laika ilgums stundās*paredzamais vidēji stundā nopirktais smūtiju skaits*paredzamā vidējā nopirkto ...
Просмотреть -
Atklātās zādzības un laupīšanas izmeklēšanas problēmas
Дипломная для университета90
NOBEIGUMS Maģistra darbā tika pētīti jautājumi, par atklātas zādzības un laupīšanas kvalifikācijas un izmeklēšanas problēmām, kā konstatētās problēmas ietekmē ikdienas procesa ...
Просмотреть -
Veikparka "GoWake" attīstības stratēģijas izveide
Дипломная для университета52
SECINĀJUMI 1. Aktīvais tūrisms ir viena no vadošām un dinamiskākām nozarēm pasaules ekonomikā ar strauju izaugsmi, to atbalsta un popularizē vadošie pasaules, Eiropas un Latvijas ...
Просмотреть -
SIA "Circle K" prakse
Отчёт по практике для университета43
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Rakstot prakses atskaiti, darba autorei ir radušies šādi secinājumi: 1. SIA Circle K Latvia ir daļa no Aliment Touch Tard uzņēmuma, kas ir vadošais ...
Просмотреть -
Apmierināts klients ir laimīgs klients
Эссе для университета2
Apkalpošanas sfērā varu minēt to, ka uzņēmumi piekopj tādu pakalpojumu, kā „Slepenais pircējs” jeb „Kontrolpirkums”, ar ko tiek vērtēta apkalpošana konkrētā veikalā! Protams, ...
Просмотреть -
Mazumtirdzniecība un vairumtirdzniecība
Презентация для средней школы12
Mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības plānošanu var kvalificēt pēc vairākiem kritērijiem: Koordinācija laikā; Plānošanas saturs; Funkcionēšanas sfēras; Plānošanas mērogs; ...
Просмотреть -
Pieprasījums un to ietekmējošie faktori ātrās ēdināšanas tirgū. "Hesburger" piemērs
Реферат для университета25
Secinājumi un priekšlikumi 1. Patērētāji veido attieksmi pret produktiem, zīmoliem un reklāmām, un šīs attieksmes ietekmē viņu pirkšanas lēmumus. Svarīga loma ir emocijām un ...
Просмотреть -
Globālās Covid-19 pandēmijas ietekme uz pārtikas patēriņa uzvedību
Дипломная для университета79
SECINĀJUMI 1. Nav konkrētas patēriņa uzvedības, tā sevī ietver patērētāja attieksmes izpausmes un raksturlielumus, beigās secinot līdzvērtīgi kā par patērētāja, tā patēriņa ...
Просмотреть -
Konkurentu analīze AS "Tukuma Piens" jeb "Baltais"
Конспект для средней школы3
Secinājumi: 1. Starp SIA "Food Union" un AS "Tukuma Piens" ir ļoti sīva konkurence, to var redzēt pēc sociālajos medijos izskanējušajiem konfliktiem. 2. Visiem uzņēmumiem ...
Просмотреть -
Mobilo telekomunikāciju pakalpojumu tirgus Latvijā
Дипломная для университета76
1.1. Sistēmu klasifikācijas raksturojums Informācijas apjoma palielināšanās prasa tās apmaiņas un piegādes paātrināšanu, tāpēc pasaules un Latvijas sakaru tirgū tiek novērots ...
Просмотреть -
Augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumu sektors Latvijā
Реферат для университета27
IEVADS Latvijā strauji attīstās tirdzniecība. Katru gadu tiek uzcelti arvien jauni, lielāki un modernāki tirdzniecības centri. MAXIMA, RIMI, NELDA – šādus uzrakstus var redzēt uz ...
Просмотреть -
Risku analīze Excel vidē, izmantojot Crystal Ball
Реферат для университета19
1 Risku analīze Risku analīze ir pieeja pie, vispusīgas sapratnes un apzināšanās par risku saistītu ar konkrēto interešu mainīgumu, ( neskatoties uz to vai tas būtu atmaksāšanās ...
Просмотреть -
AS "Rīgas Piena kombināts"
Отчёт по практике для университета8
A/S „Rīgas Piena Kombināts” pastāv jau vairāk nekā 80 gadus. Uzņēmums dibināts 1927. gadā ar nosaukumu „Rīgas piena centrāle”. Ražoto produktu klāsts bija tam laikam ļoti ...
Просмотреть -
Prakses atskaite Dailes teātrī
Отчёт по практике для университета14
Kopsavilkums Pasākums- izrāde izdevās. Pirmizrāde tika izpārdota. Atsauksmes ir pozitīvas, interneta resursos neatradu sliktu komentāru par šo izrādi. Organizēšana šajā uzņēmumā ...
Просмотреть -
Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas
Дипломная для университета41
Secinājumi un priekšlikumi Darba izstrādes laikā radās šādi secinājumi: 1. Mārketinga komunikācijas sastāv no četriem elementiem: reklāmas, sabiedriskajām attiecībām, personiskās ...
Просмотреть -
Jaunā ekonomika
Реферат для университета11
Secinājumi Jaunās ekonomikas pamatā ir tehnoloģijas, globalizācija, zināšanas, cilvēki un nepārtraukta konkurence. Tā ir ļoti strauji attīstījusies un tās laikā ieviesušās ...
Просмотреть