-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Stockmann "Trakās dienas". Analīze
Конспект для университета8
... un nemēdz iepirkties Stockmann veikalā, tomēr ... var secināt, ka Stockmann „Trako dienu” ... daudzi rīdzinieki neiepērkas Stockmann „Trako dienu” ... lai kļūtu par Stockmann darbinieku „Trako ...
Просмотреть -
Komunikācijas teorija. Ievads. 6.lekcija. Stockmann Doris
Конспект для университета2
Bez zinātniskas pievēršanās dzīvnieku skaniskajām izpausmēm, kāda tā ir etoloģijā un bioakustikā, pastāv arī priekšzinātniska “saprašanās” starp cilvēku un dzīvnieku, ...
Просмотреть -
Uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz patērētāja izvēli
Дипломная для университета95
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Izanalizējot pieejamo speciālo literatūru un avotus par korporatīvās sociālās atbildības teorētiskajiem aspektiem un praktisko pieredzi, kā ar empīriskā ...
Просмотреть -
Jaunbūves Rīgas vēsturiskajā centrā. Arhitektūras analīze
Реферат для университета8
... .janvāra ielu. [3] Stockmann tirdzniecības centrs uzbūvēts ...
Просмотреть -
Aģentūra Reuters
Презентация для университета10
REUTERS ir pasaulē vadošā ziņu un finanšu informācijas aģentūra. Tai nav līdzīgu ziņu un informācijas apjoma un sarežģītības jomā , kuru tā [aģentūra REUTERS] sniedz bankām , masu ...
Просмотреть -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Дипломная для университета84
Оцененный!Reklāma ir kļuvusi par ekonomisko un sociālo realitāti un ir neatlaidīgi un stabili ienākusi iedzīvotāju sadzīvē. Mūsdienās reklāma ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Tā mūs pavada ...
Просмотреть -
Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie faktori
Реферат для средней школы20
SECINĀJUMI 1. Uztvere ir procesu kopums, kas palīdz cilvēkam atpazīt un organizēt sajūtas un piešķirt tām jēgu. 2. Uztveri ietekmē noskaņojums, veselības stāvoklis, intereses, ...
Просмотреть -
Tirgus izpēte SIA "Baltic Cinema”
Реферат для университета25
Ievads Mūsu kursa darba temats ir SIA „Baltic Cinema” Coca – Cola Plaza analīze. Filmas spēle galvēno lomu mūsu izklaidēšanas dzīvē. Mēs nolemām izpētīt lielako Rīgas kinoteātra ...
Просмотреть -
Garšas kaislības dažādās kultūrās
Реферат для средней школы8
Nobeigums Pasaules un Visuma plašumi ir neizdibināmi, tieši tāpat kā ēdienu garšas baudījumi dažādās kultūrās. Katrs nokostais kumoss var aiznest mūs vēl nebijušos ceļojumos pa ...
Просмотреть -
Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū
Реферат для средней школы24
Zīmola būtiskākās vērtības Bioloģisks- nekaitīgums organismam, labāka garša, satur vairāk mikroelementu un vitamīnu; Bioloģiska pārtika tiek ražota saskaņā ar dabiskajiem ...
Просмотреть -
Privatization Processes in European Countries
Реферат для университета15
Conclusion. Public versus private ownership- that’s the question which arise in W- European capitalist systems. The exchange of governments and economic reforms in the world ...
Просмотреть -
Stratēģiskā vadīšana SIA “Ramiteh”
Реферат для университета18
Uzņēmums SIA Ramiteh dibināts 1996.gadā. Tobrīd tā galvenā pamatdarbība bija PERI veidņu noma un izplatīšana Latvijā. 2001.gada 17.aprīlī uzņēmumu nopirka Somijas kompānija ...
Просмотреть -
Iekšējā komunikācija kā SIA "Jumiks" sabiedrisko attiecību sastāvdaļa
Реферат для университета19
Secinājumi 1. Veicot novērošanu un aptauju par iekšējo komunikāciju SIA „Jumiks” autore secināja, ka uzņēmumā pastāv vertikālā un horizontālā komunikācija. Vairāk ir vertikālās ...
Просмотреть -
"Madara cosmetics" inovatīvo produktu izstrāde, ražošana un mārketings
Реферат для университета13
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Dabīgā kosmētika ir niša ar lielu potenciālu inovatīvu produktu radīšanai, un izmanīgākie šo iespēju izmanto. Tā arī MADARA, ienākot tirgū, pieteica ...
Просмотреть -
Indiešu virtuve
Реферат для средней школы9
Nobeigums Šo darbu veicot autoram grūtības sagādāja praktiskas daļas izveide, jo autors nevarēju izdomāt ko vēlos tajā darīt. Teorētiskā daļa nesagādāja lielas grūtības, jo ...
Просмотреть -
Mārketinga plāns
Бизнес план для средней школы13
Secinājumi un priekšlikumi 1. Jauna produkta ieviešana tirgū prasa lielas izmaksas, jo ieviešanas stadijā tiek veiktas dažādas mārketinga komunikāciju aktivitātes. 2. Kaut arī ...
Просмотреть -
SIA "Dēseles dzirnavas"
Отчёт по практике для университета20
... veikalu tīklā un Stockmann. Šobrīd zemeņu cena ...
Просмотреть -
Latvijā dabīgo produkciju ražojošo uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošie faktori ārvalstu tirgos
Дипломная для университета114
Secinājumi un priekšlikumi. Darba izstrādes procesā darba autori ir nonākuši pie sekojošajiem secinājumiem: 1. Uzņēmuma konkurētspēju palīdz veicināt atbalsta fondu finansējums, ...
Просмотреть -
Somijas biznesa vide
Презентация для университета12
5. Uzņēmējdarbībai draudzīga vide Somijas valdība nodrošina uzņēmējdarbībai draudzīgu vidi – valstī pastāv attīstīta infrastruktūra, prasmīgs darbaspēks un uzņēmēju darbības ...
Просмотреть -
Mazumtirdzniecība un vairumtirdzniecība
Презентация для средней школы12
Mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības plānošanu var kvalificēt pēc vairākiem kritērijiem: Koordinācija laikā; Plānošanas saturs; Funkcionēšanas sfēras; Plānošanas mērogs; ...
Просмотреть -
Zīmola loma uzņēmuma SIA "Rimi Latvia" attīstībā
Реферат для университета29
SECINĀJUMI. Šo darbu, autors izstrādāja vairāku iemeslu dēļ. Galvenokārt, lai autors gūtu plašākas un precīzākas zināšanas par zīmolu un zīmola veidošanos, kā arī, lai noskaidrotu ...
Просмотреть -
Ltd "Madara Cosmetics" Organizational and General Environment
Реферат для средней школы6
The conclusions and suggestions Conclusions Ltd ‘Madara’ company uses external environment as a part of company’s core, for example, using our unique geographical placement for ...
Просмотреть -
Globālās Covid-19 pandēmijas ietekme uz pārtikas patēriņa uzvedību
Дипломная для университета79
SECINĀJUMI 1. Nav konkrētas patēriņa uzvedības, tā sevī ietver patērētāja attieksmes izpausmes un raksturlielumus, beigās secinot līdzvērtīgi kā par patērētāja, tā patēriņa ...
Просмотреть -
Konkurentu analīze AS "Tukuma Piens" jeb "Baltais"
Конспект для средней школы3
Secinājumi: 1. Starp SIA "Food Union" un AS "Tukuma Piens" ir ļoti sīva konkurence, to var redzēt pēc sociālajos medijos izskanējušajiem konfliktiem. 2. Visiem uzņēmumiem ...
Просмотреть -
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Lāči"
Реферат для университета18
Оцененный!Ievads Latvijā ir ļoti senas maizes ražošanas tradīcijas. Latvietim maize ir ne tikai rupjmaizes un baltmaizes klaipiņš; latviešu tautai tā ir arī ēdiena simbols. Ar vārdiem ” ...
Просмотреть