Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:197212
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Saimnieciskā dienesta izveidošana un nozīme tūristu mītnē    4
1.1.  Saimnieciskā dienesta plānošana    4
1.2.  Saimnieciskā dienesta organizatoriskā struktūra    5
1.3.  Nepieciešamo istabeņu skaita aprēķina piemērs    8
1.4.  SD lomas raksturojums viesa ciklā    8
2.  SD darba organizācija    10
2.1.  SD darbinieku uzdevumi un pienākumi    10
2.2.  SD darba programma    11
3.  Dažādu viesnīcu SD organizatoriskās struktūras izvērtējums    14
3.1.  Viesnīcas „Albert Hotel” SD organizatoriskās struktūras izvērtējums    14
3.2.  Viesnīcas „Rīga” SD organizatoriskās struktūras izvērtējums    15
3.3.  Viesnīcas „Kolonna” SD organizatoriskās struktūras izvērtējums    16
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Фрагмент работы

Šī darba tēma ir saimnieciskā dienesta sekmīga darbība. Viesim tas nav tik pamanāms kā viesu uzņemšanas dienests, kas ar viņu stājas tiešos kontaktos, taču neizpildīti saimnieciskā dienesta uzdevumi tiek pamanīti nekavējoties. Lai cik pozitīvu pirmo iespaidu par viesnīcu būs radījis viesu uzņemšanas dienests, kļūdaina saimnieciskā dienesta darbība veidos sliktu viesnīcas kopējo tēlu. Viesim ir pašsaprotama tīrība un sakārtotība sev visapkārt dzīvojot viesnīcā. Pavirši iztīrīta viesa istabiņa vai, piemēram, laicīgi nenomainīta gultasveļa, viesim liek justies nekomfortabli un nekādi neveicina vēlmi viesnīcā atgriezties vēl kādreiz, līdz ar to viesnīcai ir apgrūtinātāka klientu piesaiste, ja nesakārtotības saimnieciskajā dienestā darbojas kā iekšēja antireklāma. Turpretim saimnieciskā dienesta panākta ideāla spodrība un laicīga nepieciešamo lietu nomaiņa viesim ļauj viesnīcā justies aprūpētam un ērti nepārtraukti. Tādējādi tiek pildīts viesnīcu peļņas gūšanas galvenais uzdevums – maksimāls viesa komforta nodrošinājums.
Darba „Saimnieciskā dienesta menedžments” mērķis ir atspoguļot saimnieciskā dienesta sekmīgas darba organizēšanas priekšnosacījumus. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1)Noskaidrot saimnieciskā dienesta plānošanu;
2)Sistematizēt saimnieciskā dienesta struktūru;
3)Raksturot saimnieciskā dienesta lomu viesnīcā;
4)Apkopot saimnieciskā dienesta pienākumus un udevumus;
5)Izvērtēt dažādu viesnīcu saimniecisko dienestu organizatoriskās struktūras.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация