Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:258486
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

19. Stratēģiskās plānošanas atsevišķie posmi.
Stratēģiskā plānošana ir dzīvotspējīgu savienojumu starp organizācijas ilgtermiņa mērķiem, resursiem un vides apstākļiem veidošana ar noteiktām metodēm. St.pl. ir orientēta uz nākotni. St.pl.galv.posmi : 1) Org-jas misijas definēšana ; 2)Org-jas mērķu noteikšana ; 3) Ārējās vides analīze jāveic pēc divu faktoru analīzes: - ārējās izdevības,- ārējie draudi. ; 4) Org-jas iekšējo stipro un vājo vietu noteikšana jāveic pēc divu faktoru grupām: - iekšējais spēks, - iekšējais vājums. Analīze balstās uz sekojošiem datiem org.cilvēku resursi, materiālu res., finansu res., informācijas res., pozīcija tirgū ; 5) Stratēģisko alternatīvu izpēte un analīze veic ar SVID matricu. Analīze sadalīta 2 daļās. Vispirms tiek analizēta uzņ. Iekš.vide, tad seko ārējo apstākļu vērtējums.; 6) Stratēģijas izvēle. Ir 4 stratēgijas veidi: - intensīvā str. (org.mērķu sasniegšana ar jaunu tirgu un preču palīdzību, ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu) ; - integrēta str(balstīta uz piegāzu un sadales kanālu stabilizāciju, ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu) ; - diversificēta str. (org. mērķu sasniegšana ar jauniem tirgiem, precēm, tehnoloģiju, kas nav saistītas ar pastāvošo menedžmenta sist.) ; - samazināšanās str. (saistīta ar spēku un resursu pārgrupēšanu) ; 7) Stratēģijas plānošana- menedžerim jānodrošina stratēģijas efektīvā izpilde ; 8) Stratēģisko plānu īstenošanas kontrole – uzraudzība pār plānu izpildi un nepieciešamie plānu labojumi, lai piemērotos iekšējās un ārējās vides izmaiņām un sasniegtu org-jas mērķus. 9) Stratēģijas vērtējums – pēdējais posms. Stratēģijas plānu var novērtēt, salīdzinot to ar darbības rezultātiem.
20. Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības un to veidošana.
Konkurētspējīgs uzņēmums – ienesīgums ir lielāks nekā vidēji nozarē. Priekšrocības: efektivitāte; kvalitāte, jaunievedumi; pircēju vēlmes. Atšķirīgās prasmes: resursi, spējas. [vairāk nekā nezinu, jo nav man caunes gr. :D ]
21.Organizācijas biokrātiskais un uzvedības sakārtojuma modelis. Paskaidrot modeļu izmantošanas lietderīgumu.
Birokrātiskais modelis:
• formalizēti noteikumi un procedūras;
• stingra pilnvaru hierarhija;
• vertikālās komunikācijas;
• ierobežots komandu skaits;
• centralizēta lēmumu pieņemšana;
• šaura specializācija;
• dominē vertikālā struktūra.
(jāizmanto masveida ražošanā)

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация