Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:112609
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Stratēģijas definīcija un dažādība    6
2.  Stratēģijas izveide, realizācija, mainīšanās    9
2.1.  Stratēģijas funkcijas    11
2.2  Stratēģijas veidi    12
3.  Organizācijas „Post Nevada” apraksts    13
3.1.  Uzņēmuma struktūra    15
3.2.  Uzņēmuma darbinieki    16
3.3.  Uzņēmuma SVID analīze    18
4.  Uzņēmuma “Post Nevada”stratēģijas ietekmējošie faktori    21
4.1.  Iekšējās vides ietekmējošie faktori    20
4.2.  Menedžeru stratēģijas ietekmējošie faktori    22
4.3.  Ārējās vides ietekmējoši faktori    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Фрагмент работы

Organizācijas stratēģijas izstrāde ir aktuāla mūsdienas, jo nemitīgi tiek izveidotas jaunas un dažādas organizācijas, citas gluži pretēji-likvidētas. Stratēģiskā plānošana ir disciplinēti pūliņi radīt fundamentālus lēmumus un darbības, kas formē un norāda, kāda ir organizācija, ko tā dara un kāpēc tā to dara, ar skatu uz nākotni.
Process, kurā tiek izstrādāta stratēģija ir ļoti sarežģīts un laikietilpīgs un tā patstāvīgā izpēte nāk tikai par labu organizācijai, paskatoties uz situāciju valstī, un cik daudz organizāciju nonāk līdz bankrota robežai.Tāpēc ir jāpēta un jāsecina katrai organizācijai kādi ir faktori , kas ietekmē stratēģiju.
Kursa darba mērķis ir izpētīt kas ir organizācijas stratēģija, izpētīt kādi ir tās ietekmējoši faktori. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
1.Apskatīt stratēģijas definīcijas daudzveidību, izpētīt teorētiski, kas ir stratēģija;
2.Izanalizēt kā stratēģija tiek izstrādāta un īstenota, kādi faktori ietekmē stratēģiju;
3.Apskatīt stratēģijas realizēšanu tirgū;
4.Aprakstīt kādas ir stratēģijas funkcijas;
5.Noskaidrot kāpēc stratēģija jebkurai organizācijai ir mainīga;
6.Aprakstīt stratēģijas veidus, spriest par pozitīvajām un negatīvajām pusēm;
7.Izveidot secinājumus un priekšlikumus organizācijas stratēģijas uzlabošanai;
Pirmajā nodaļā ir apskatīta stratēģijas definīcijas, un tās daudzveidība, izvērtēti stratēģijas izveides pamatnosacījumi. Otrajā nodaļā ir apskatīts kā izstrādā stratēģiju un kā to realizē un kāpēc tā mainās. Trešajā nodaļā ir apskatīta organizācija „Post Nevada” , veikts tās apraksts. Ceturtajā nodaļā tiek izpētīti kādi iekšējie un kādi ārējie faktori ietekmē organizācijas „Post Nevada” stratēģiju.
Praktiskajā daļā, galvenokārt, ir izmantoti uzņēmuma nepublicētie materiāli, kas pieejami tikai “Post Nevada”. Šie materiāli darbā nav citēti tieši un nav norādītas atsauces uz šo informāciju. Pamatā ir izmantota autores pieredze strādājot šajā organizācijā. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация