Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:161729
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Stratēģiskās plānošanas process    4
2.  Personālvadība    6
2.1.  Darba tiesiskās attiecības    7
3.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija    10
3.1.  Informatīvā sistēma    11
3.2.  Kvalitātes vadības sistēma    11
4.  Mārketinga vadīšanas process    12
4.1.  Mārketinga vide    12
4.2.  Mārketinga stratēģija    16
5.  Komercdarbības likumdošana un pamatprincipu ievērošana    17
6.  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras avoti    19
Фрагмент работы

Uzņēmums, kurā nostiprināju augstskolā gūtās teorētiskās zināšanas praksē, ir AS „Hansabanka”. AS „Hansabanka” ir viena no vadošajām un modernākajām finanšu institūcijām, komercbankām Latvijā. AS „Hansabanka” ir Hansabankas Grupas uzņēmumu dalībniece. AS „Hansabanka” ir ne tikai mana prakses vieta, bet arī mana oficiālā darba vieta, kur mans amats ir klientu apkalpošanas speciālists. Uzņēmumu izvēlējos tādēļ, kas tas ir strauji augošs, perspektīvs un moderns, atvērts jauniem un mērķtiecīgiem, vērstiem uz izaugsmi jauniešiem.
Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi ir specifiski, tāpēc informācija man nebija pieejama pilnībā.
Veidojot atskaiti, visvairāk tika izmantoti bankas iekšējie normatīvie dokumenti, uzņēmuma 2006. gada finanšu pārskats, kā arī Latvijas Republikas likumi.
1.Stratēģiskās plānošanas process
A/S Hansabanka stratēģija netiek noteikta tikai vadības līmenī. Izstrādājot stratēģiju, banka balstās uz atziņām par to, kādā veidā esošās struktūras ietvaros var sasniegt vislabākos rezultātus, – kurām jomām nepieciešams pievērst vislielāko uzmanību, kādi jautājumi ir īpaši nozīmīgi utt. Uzskatāmi šo procesu var aprakstīt kā līkni, kas sākas augšējā līmenī, iziet cauri zemākajiem līmeņiem un tad atkal atgriežas augšējā līmenī.
Kvalitāte, inovitāte, vitalitāte, godprātīgums. Šīs vērtības kā savējās Hansabanka ir nosaukusi jau krietnu laiku atpakaļ un es domāju, ka lielākā daļa mūsu klientu un lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju arī vēlas šīs vērtības saukt par savējām. Taču jautājums ir, kā tās rādīt un īstenot savā darbībā? Bankas gadījumā tas ir krietni sarežģītāk nekā vienā ražošanas uzņēmumā, kur var uzlabot produktu, iepakot to un tas arī reprezentē šīs vērtības.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация