Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:492437
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

Ievads

«Mārketinga pētījumi – datu sistemātiska vākšana un objektīva pierakstīšana, klasifikācija, analīze un reprezentēšana, kas attiecas uz atsevišķu personu, uzņēmumu, valsts iestāžu uzvedību, prasībām, attiecībām, viedokļiem, motivācijām un t.t. to uzņēmējdarbības, ekonomiskās, sabiedriskās, ikdienas darbības kontekstā». F.Kotlers
Vai ir vajadzīgi mārketinga pētījumi? Patiesībā, gandrīz katra kompānija dažādos līmeņos nodarbojas ar mārketinga pētījumiem, tirgus, uz kura tā darbojas, pētīšanai. Protams, nevienmēr «objektīvi» un jo vairāk «sistemātiski». Tomēr, informācijas par tirgus situāciju un perspektīvām, par konkurentiem (asortiments, cenas, mārketinga politika) un patērētājiem (uzvedība un priekšroka) vākšanu, kaut vai vienkāršākajā, intuitīvi saprotamajā formā veic gandrīz visi tirgus dalībnieki. Nav nepieciešamības pierādīt, ka mārketinga informācijas pilnīgums un aktualitāte ievērojamā mērā nosaka kompānijas panākumus tirgū.
Patērētāju pētīšana – viens no vairāk pieprasītajiem pētījumu veidiem, jo tieši patērētāji, pērkot kompānijas preces, nes tai peļņu. Nav nekāds brīnums, ka klients, patērētājs atrodas jebkuras veiksmīgas kompānijas uzmanības centrā, neatkarīgi no tās lieluma. Pētot savus klientus, to vēlēšanās, priekšroku, kompānija var piedāvāt viņiem tieši to, kas viņiem ir vajadzīgs. Pie tam kompānija varēs apmierināt savu klientu, patērētāju vajadzības labāk, nekā konkurenti.
Pamatuzdevums patērētāja pētīšanā – atklāt faktorus, kas ietekmē patērētāja uzvedību. Bet ar to nav pietiekami. Lai veiksmīgi konkurētu tirgū, ir nepieciešams savlaicīgi paredzēt izmaiņas patērētāju priekšrokā, lai īstajā laikā izdarīt grozījumus pašā produktā, optimizētu pavirzīšanas kanālus un reklāmas stratēģiju, tas ir koriģētu visas mārketinga kompleksa komponentes.

1.Pētījuma apraksts

Lai mārketinga pētījums būtu precīzs, darbs pie tā būtu jāsadala vairākos posmos. Standarta mārketinga pētījumu posmi:
• Pētījuma stratēģijas izstrāde
• Mērķauditorijas noteikšana
• Respondentu datu bāzu izveidošana
• Anketas sastādīšana
• Intervētāju sagatavošana konkrētā pasūtījuma īstenošanai
• Aptauja, strādājot ar respondentiem individuāli
• Iegūto datu apstrāde

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,98 €
Комплект работ Nr. 1131898
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация