Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:391755
 
Оценка:
Опубликованно: 31.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Mārketinga funkcijas un to īstenošana uzņēmumā    7
1.1.  Mārketinga pasākumu komplekss    9
1.2.  Tirgus segmentēšana un konkurences situācijas novērtēšana    21
2.  Attālinātie norēķini kā bankas pakalpojumu veids    25
2.1.  Attālināto norēķinu būtība un veidi    25
2.2.  Problēmas attālināto norēķinu sniegšanā un šī pakalpojuma attīstības iespējas Latvijā    35
3.  A/S „Hansabanka” kā attālināto norēķinu piedāvātāja    42
3.1.  Tirgus segmentēšana AS „Hansabanka” darbībā    43
3.2.  A/S „Hansabankas” internetbankas pakalpojuma konkurētspējas pētīšana    45
3.2.1.  Latvijas trīs internetbanku salīdzinājums    46
3.2.2.  Internetbanku pakalpojumu salīdzinājuma apkopojums    50
3.3.  Cenu veidošana un pakalpojumu virzīšana A/S „Hansabankā”    53
4.  A/S „Hansabankas” klientu aptaujā iegūtie rezultāti un to analīze    64
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras saraksts    77
  Pielikums    78
Фрагмент работы

Mūsdienās labklājības līmenis ir lielā mērā atkarīgs no banku darbības. Cilvēku dzīve ik dienu ir saistīta ar bankām, it sevišķi, uzņēmējiem jeb biznesa cilvēkiem. Piemēram, studentiem ar bankas palīdzību tiek maksātas stipendijas, strādājošiem izmaksā algas, tiek piedāvāti līzinga pakalpojumi kādas preces iegādei, ir iespēja ieguldīt naudu bankās uz depozītnoguldījumu, kā arī tiek veiktas daudz citas operācijas ar banku starpniecību. Bez banku iejaukšanās uzņēmējdarbībā daudzi uzņēmumi nemaz nevarētu pastāvēt – tiem ir vajadzīgi apgrozāmie līdzekļi, kā arī uzņēmējdarbības uzsākšanai bankā parasti tiek ņemts kredīts.
Latvijā pastāv vairākas bankas („Hansabanka”, „SEB Unibanka”, „NORD/LB” un citas), tāpēc katrai bankai ir jāizdomā sevišķs mārketinga paņēmiens kā piesaistīt jaunus un noturēt jau esošus klientus, tāpēc mārketinga pasākumi veido ar vien ievērojamāku daļu no bankas kopējām izmaksām, kas pamatā izskaidrojams ar konkurences saasināšanos. Parasti bankas ļoti aktīvi veic reklāmas kampaņas, kuras informē potenciālo klientu par piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī bankas bieži sponsorē dažādus sporta, kultūras pasākumus. Tā rezultātā, bankas savus pakalpojumus cenšas padarīt pēc iespējas pieejamākus, piemēram, iegādājoties jaunu automašīnu, tās īpašniekam vairs nav nepieciešams doties uz kādu no bankām, lai noslēgtu līgumu par līzinga pakalpojumiem, jo šos pakalpojumus var saņemt turpat autosalonā.
Bankas lielu nozīmi piešķir tieši apkalpošanai, jo no tā lielā mērā būs atkarīga klienta izvēle nākotnē. Bankas darbinieks ir persona, kam klients uzticas un gaida padomu, un uz kuru viņš var paļauties. Tāpēc bankas darbiniekam ir jānodibina attiecības ar klientu uz ilgāku laiku, kuras rezultātā banka iegūs daudz vairāk nekā, ja klientam tiks piedāvāts pakalpojums (prece), kura tam nemaz nav vajadzīga. Tādēļ bankās notiek darbinieku apmācības, pirms viņš reāli sāk strādāt.
Šajā darbā sīkāk tiks izskatīti bankas attālinātie norēķini, tie ir, internetbanka, automātiskā rēķinu apmaksa, mobilā banka, telefonbanka un bankomāti. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация