-
Attālināto norēķinu lietošana Latvijā
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga funkcijas un to īstenošana uzņēmumā | 7 |
1.1. | Mārketinga pasākumu komplekss | 9 |
1.2. | Tirgus segmentēšana un konkurences situācijas novērtēšana | 21 |
2. | Attālinātie norēķini kā bankas pakalpojumu veids | 25 |
2.1. | Attālināto norēķinu būtība un veidi | 25 |
2.2. | Problēmas attālināto norēķinu sniegšanā un šī pakalpojuma attīstības iespējas Latvijā | 35 |
3. | A/S „Hansabanka” kā attālināto norēķinu piedāvātāja | 42 |
3.1. | Tirgus segmentēšana AS „Hansabanka” darbībā | 43 |
3.2. | A/S „Hansabankas” internetbankas pakalpojuma konkurētspējas pētīšana | 45 |
3.2.1. | Latvijas trīs internetbanku salīdzinājums | 46 |
3.2.2. | Internetbanku pakalpojumu salīdzinājuma apkopojums | 50 |
3.3. | Cenu veidošana un pakalpojumu virzīšana A/S „Hansabankā” | 53 |
4. | A/S „Hansabankas” klientu aptaujā iegūtie rezultāti un to analīze | 64 |
Secinājumi un priekšlikumi | 74 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 77 | |
Pielikums | 78 |
Mūsdienās labklājības līmenis ir lielā mērā atkarīgs no banku darbības. Cilvēku dzīve ik dienu ir saistīta ar bankām, it sevišķi, uzņēmējiem jeb biznesa cilvēkiem. Piemēram, studentiem ar bankas palīdzību tiek maksātas stipendijas, strādājošiem izmaksā algas, tiek piedāvāti līzinga pakalpojumi kādas preces iegādei, ir iespēja ieguldīt naudu bankās uz depozītnoguldījumu, kā arī tiek veiktas daudz citas operācijas ar banku starpniecību. Bez banku iejaukšanās uzņēmējdarbībā daudzi uzņēmumi nemaz nevarētu pastāvēt – tiem ir vajadzīgi apgrozāmie līdzekļi, kā arī uzņēmējdarbības uzsākšanai bankā parasti tiek ņemts kredīts.
Latvijā pastāv vairākas bankas („Hansabanka”, „SEB Unibanka”, „NORD/LB” un citas), tāpēc katrai bankai ir jāizdomā sevišķs mārketinga paņēmiens kā piesaistīt jaunus un noturēt jau esošus klientus, tāpēc mārketinga pasākumi veido ar vien ievērojamāku daļu no bankas kopējām izmaksām, kas pamatā izskaidrojams ar konkurences saasināšanos. Parasti bankas ļoti aktīvi veic reklāmas kampaņas, kuras informē potenciālo klientu par piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī bankas bieži sponsorē dažādus sporta, kultūras pasākumus. Tā rezultātā, bankas savus pakalpojumus cenšas padarīt pēc iespējas pieejamākus, piemēram, iegādājoties jaunu automašīnu, tās īpašniekam vairs nav nepieciešams doties uz kādu no bankām, lai noslēgtu līgumu par līzinga pakalpojumiem, jo šos pakalpojumus var saņemt turpat autosalonā.
Bankas lielu nozīmi piešķir tieši apkalpošanai, jo no tā lielā mērā būs atkarīga klienta izvēle nākotnē. Bankas darbinieks ir persona, kam klients uzticas un gaida padomu, un uz kuru viņš var paļauties. Tāpēc bankas darbiniekam ir jānodibina attiecības ar klientu uz ilgāku laiku, kuras rezultātā banka iegūs daudz vairāk nekā, ja klientam tiks piedāvāts pakalpojums (prece), kura tam nemaz nav vajadzīga. Tādēļ bankās notiek darbinieku apmācības, pirms viņš reāli sāk strādāt.
Šajā darbā sīkāk tiks izskatīti bankas attālinātie norēķini, tie ir, internetbanka, automātiskā rēķinu apmaksa, mobilā banka, telefonbanka un bankomāti. …
Attālināto norēķinu lietošana Latvijā - internetbanka, telefona banak, automātiskā rēķina apmaksa, intenetveikali uc., būtība, salīdzinājums starp bankām un cenu veidošana
- Attālināto norēķinu lietošana Latvijā
-
Eiropas Savienības ietekme uz norēķinu karšu biznesu Latvijā
Дипломная63 Международные организации, Экономика, Финансы, кредит
- Investīcijas nekustamajā īpašumā Latvijā un to vadība
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Latvijas banku norēķinu kartes. Analīze un perspektīvas
Дипломная для университета73
Оцененный! -
Investīcijas nekustamajā īpašumā Latvijā un to vadība
Дипломная для университета51
Оцененный! -
Eiropas Savienības ietekme uz norēķinu karšu biznesu Latvijā
Дипломная для университета63
Оцененный! -
Eiro, kā starptautiska maksājumu līdzekļa, loma pasaulē un Latvijā
Дипломная для университета60
-
Maksājumu karšu un biznesa attīstība Latvijā
Дипломная для университета71
Оцененный!