Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:833478
 
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  EKSPORTS    4
1.1.  Lielākie eksportētāji Latvijā    7
1.1.1.  SIA "Bolderaja Ltd"    7
1.1.2.  Grindeks    7
2.  EKSPORTA APJOMA NOTEIKŠANA STATISTIKĀ    8
2.1.  Eksporta subsīdijas un dempings    8
3..  IMPORTS    11
3.1.1.  Latvijas Gāze    13
3.1.2.  "Latvija Statoil"    14
3.1.3.  Rimi Latvia    14
3.1.4.  Maxima    14
3.2.  Preču importa apjoma noteikšana    15
4.  ĀRĒJAS TIRDZNIECĪBAS RAKSTUROJUMS    16
5.  LATVIJAS EKSPORTS UN IMPORTS    16
6.  SECINĀJUMI    18
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    19
Фрагмент работы

6. SECINĀJUMI
1. Preču eksports ir:
• dotajā valstī ražotās produkcijas izvešana un realizācija ārzemēs;
• produkcijas realizācija izvešanai uz citām valstīm ar nosacījumu, ka šīs preces šķērsos robežu.
2. Eksportētājs parasti ir vietēja firma, kas produkciju izved saskaņā ar ārzemju partnera pasūtījumu un noslēgto līgumu.
Eksportu ietekmē vairāki faktori:
• Reālais iekšzemes kopprodukts ārzemēs. Ja tas regulāri palielinās, tad ārzemnieki vairāk pērk importa preces un tas labvēlīgi ietekmē eksportētājvalsts uzņēmuma attīstību. Ja savukārt ārzemes ir ekonomikas lejupslīde, tad tas negatīvi atsaucas uz eksportētājvalsts ekonomiku;
• Attiecīgajā valstī ražoto preču un pakalpojumu cenas salīdzinājumā ar tādu pašu preču un pakalpojumu cenām ārzemēs. Ja attiecīgajās valsts ražojumiem cenas ir zemākas, tad šīs preces ārzemnieki iegādājas vairāk un otrādi – ja vietējās preces ir dārgākas, tad priekšroku dod ārzemju precēm;
• Valūtas kurss. Ja nacionālās valūtas kurss ir pārāk augsts attiecībā pret citu valsts valūtām, tad tas nesekmē preču un pakalpojumu eksportu. Tas nozīmē, ka attiecīgās valsts preces un pakalpojumi ir salīdzinoši dārgāki
3. Importu ietekmē vairāki faktori:
• valsts reālais iekšzemes kopprodukts. Jo augstāks ir reālais iekšzemes kopprodukts, jo iedzīvotājiem ir lielāki ienākumi. Līdz ar to viņiem ir lielākas iespējas iegādāties importa preces. Tādējādi imports attiecīgajā valstī palielinās;
• ārzemnieku ražoto preču un pakalpojumu cenas salīdzinājumā ar tādām pašām precēm un pakalpojumiem attiecīgās valsts uzņēmumos. Imports palielināsies, ja vietējo ražojumu cenas būs ievērojami augstākas nekā tādām pašām vai līdzīgām importa precēm un pakalpojumiem.
• valūtas kurss. Ja nacionālās valūtas kurss ir augstāks attiecībā pret citu valstu valūtām, tad tas sekmē importu no ārzemēm.
4. Kopuma Latvijas ekonomiskais stāvoklis uzlabojas, jo 2011. gadā ārējās tirdzniecības apjoms palielinājās. Eksporta apjoms palielinājās par 1.1 mljrd. eiro jeb 36.9% un importa - par 1.2 mljrd. eiro jeb 34.0%.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация