-
Biznesa plāns fotosalonam
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Biznesa plāna kopsavilkums | 4 |
2. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 5 |
2.1. | Pamatinformācija | 5 |
2.2. | Pakalpojuma apraksts | 7 |
2.3. | Personāls | 8 |
2.5. | Uzņēmuma mērķi | 10 |
3. | Vadība | 11 |
3.1. | Organizatoriskā struktūra | 11 |
3.2. | Informācija par vadību | 11 |
4. | Nozares izpēte | 12 |
5. | Konkurence | 14 |
5.1. | SVID analīze | 16 |
6. | Pakalpojuma raksturojums | 17 |
6.1. | Mērķauditorijas raksturojums | 17 |
6.2. | Faktori, kas ietekmē pieprasījumu | 18 |
6.3. | Piegādātāju raksturojums | 18 |
6.4. | Potenciālā cena | 18 |
7. | Mārketinga plāns | 21 |
7.1. | Mārketinga mērķis | 21 |
7.2. | Reklāmas pasākumi | 21 |
7.3. | Mārketinga budžeta plānošana | 22 |
8. | Finanšu plāns | 23 |
8.1. | Peļņas un zaudējuma aprēķins | 23 |
8.2. | Bilance | 23 |
8.3. | Naudas plūsma | 25 |
9. | Risku raksturojums | 27 |
10. | Avoti | 28 |
11. | Pielikumi | 28 |
1. Biznesa plāna kopsavilkums
Biznesa plāna mērķis ir pārstāvēt foto uzņēmumu Latvijas tirgū, kas atpazīstams ar kvalitāti un augstu atbildības sajūtu par uzticēto.
Uzņēmuma misija ir apmierināt ikvienu vēlmi.
Uzņēmuma juridiskā forma būs sabiedrībua ar ierobežotu atbildību (SIA), kas atradīsies Rīgā, ..., uzņēmuma telpa tiks īrēta.
Savu biznesa ideju un nodarbošanos vēlos savienot ar savu vaļasprieku un interesi - fotografēšanu un fotogrāfijas apstrādi. Līdz šim es neesmu apguvusi nekādus fotomākslas kursus, jo mans mērķis nav pašai būt fotogrāfam, mans mērķis ir strādāt šajā vide un vadīt nelielu uzņēmumu, pulcējot ap sevi šajā jomā augstākā līmeņa profesionāļus, kuram patīk fotomāksla, ir radoša domāšana, liela atbildības sajūta un kurš augsti vērtē katru klientu. Foto - ir viens no svarīgākajiem vizuāliem attēliem, kurus mēs redzam gan ielās, gan žurnālos, avīzēs un dažos izstādēs.
Šajā jomā konkurence ir liela – gan fotosaloni, gan indiniduālie fotogrāfi, kuri sastāda konkurenci viens otram. Esmu nolēmusi veidot savu uzņēmumu tieši šajā nozarē, lai piedāvātu klientiem visi fotopakalpojumi vienā vietā ar teicamu kvalitāti, servisu un draudzīgām cenām. Katram klientam būs individuālā pieeja un elastīga atlaides sistēma uz lielā apjoma pasūtījumiem. Sākotnēji tas sadardzinās manas izmaksas, bet mans mērķis ir iepazīt cilvēkus ar savu servisu un apmierināt viņas vēlmes ar augstu kvalitāte. Pēc klienta labām atsaucēm par manu uzņēmumu, „Fotosalons X” varēs kļūst pazīstamam savā jomā un piesaistīt daudz vairāk klientus.
…
1. Biznesa plāna kopsavilkums 2. Vispārēja informācija par uzņēmumu 2.1. Pamatinformācija 2.2. Pakalpojuma apraksts 2.3. Personāls 2.4. Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi 2.5. Uzņēmuma mērķi 3. Vadība 3.1. Organizatoriskā struktūra 3.2. Informācija par vadību 4. Nozares izpēte 5. Konkurence 5.1. SVID analīze 6. Pakalpojuma raksturojums 6.1. Mērķauditorijas raksturojums 6.2. Faktori, kas ietekmē pieprasījumu 6.3. Piegādātāju raksturojums 6.4. Potenciālā cena 7. Mārketinga plāns 7.1. Mārketinga mērķis 7.2. Reklāmas pasākumi 7.3. Mārketinga budžeta plānošana 8. Finanšu plāns 8.1. Peļņas un zaudējuma aprēķins 8.2. Bilance 8.3. Naudas plūsma 9. Risku raksturojums
- Biznesa plāns "Rabalder"
- Biznesa plāns fotosalonam
- SIA "Fotostils" biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Fotostils" biznesa plāns
Бизнес план для университета29
-
Biznesa plāns "Rabalder"
Бизнес план для университета20
-
Sporta bāzes biznesa plāns
Бизнес план для университета32
-
Biznesa plāns SIA "Monitors"
Бизнес план для университета17
-
Biznesa plāns SIA "Lita"
Бизнес план для университета24