Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:615479
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  kopsavilkums    4
1.  uzņēmējdarbības pamatojums    5
1.1  Informācija par uzņēmumu    5
1.2.  Piedāvātais produkts    8
1.3.  Tirgus novērtējums    8
1.4.  Problēmas un riski    10
2.  finanšu aprēķini    12
2.1.  Investīcijas un to avoti    12
2.2.  Naudas plūsmas plāns    12
2.3.  Izmaksu plāns    16
2.4.  Peļņas vai zaudējumu plāns    17
2.5.  Uzņēmuma bilance    17
2.6.  Plānoto rezultātu novērtējums    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Фрагмент работы

Uzņēmuma darbības sākumā plānots izveidot krodziņu, ar iespējām nakšņot 2. stāvā, tam speciāli izveidotajās istabiņās. Krodziņā būs iespējams iegādāties gan bezalkoholiskos dzērienus ( sulu, limonādi, tēju, kafiju u.c.), gan dažādus alkoholiskos dzērienus ( vairāku veidu izlejamo alu, sidru, vīnu, šampanieti, dažādus stipros alkoholiskos dzērienus. Protams, ka padomju laikos sidrs nebija, arī šampanietis nebija īpaši izplatīts un pieejams, taču pēc šiem dzērieniem parasti ir liels pieprasījums, tāpēc arī šie dzērieni tiks iekļauti krodziņa dzērienu klāstā), kā arī dažādas uzkodas, ēdieni.
SIA „Sovjets” piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāte atbildīs ES un vietējā tirgus prasībām, ņemot vērā klientu vēlmes un ieteikumus.
Lai piesaistītu klientus ( ne tikai vietējos iedzīvotājus, bet arī tūristus), krodziņa interjers tiks veidots padomju laikam atbilstošā stilā, līdz ar to arī uzkodu un ēdienu klāsts tiks veidots atbilstoši padomju laikam, dzērieni un ēdieni tiks pasniegti tam laikam atbilstošos traukos, kā arī nakšņošanai paredzētās istabiņas tiks iekārtotas padomju laika stilā.
1.3. Tirgus novērtējums
Mērķa tirgus: SIA „Sovjets” potenciālie klienti ir Tukuma un Tukuma novada vietējie iedzīvotāji, kā arī iebraucēji un tūristi, kas apmeklē Tukumā un Tukuma novadā esošos tūrisma objektus, cilvēki, kam ir kādas biznesa, personīgas vai kādas citādākas darīšanas Tukumā.
Tukumā ir ļoti labvēlīga vide SIA „Sovjets” attīstībai, jo:
Tukumā ir tikai viens bārs, kurā nav diez ko laba apkalpošana, atmosfēra, pašam krogam nav laba slava;
Tukumā un Tukuma novadā ir apmēram 33,6 tūkst. iedzīvotāju, šis krogs būtu ideāla vieta kur cilvēkiem pavadīt savu brīvo laiku un atpūsties;
Tukumā un Tukuma novadā ir ļoti daudz tūrisma un apskates objektu (pilis, muižas, baznīcas, muzeji u.c.), kas piesaista tūristus, piemēram, 2008. gadā 159 tūrisma objektos apmeklētāju skaits bija 318 644, līdz ar to krodziņu apmeklēs arī daudz tūristu;
Tā kā krodziņa iekārtojums, atmosfēra, piedāvātie produkti tiks sniegti atbilstoši padomju laika stilam, tad arī pats krodziņš ar laiku varētu kļūt par savdabīgu apskates objektu Tukumā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация