Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:256849
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Projekta pamatojums    4
  Informācija par organizāciju    4
2.  Produkcija un pakalpojumi    5
3.  Organizācijas materiāli tehniskā bāze    6
4.  Mārketings, tirgus un konkurentu analīze    7
4.1.  Mārketings    7
4.2.  Tirgus analīze    9
4.3.  Tirgus vispārējais raksturojums    9
4.4.  Konkurentu analīze    10
5.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātie darbinieki    11
6.  Problēmas un riski    12
7.  Finanses    13
8.  Bilance    14
  Pielikums    16
Фрагмент работы

4. MĀRKETINGS, TIRGUS UN KONKURENTU ANALĪZE
4.1. Mārketings
Laikmetīgās mākslas centri Latvijā ir tikai Rīgā ( kim?, galerija „Supernova” un LMC ). Bet vietas, kur būtu apvienots viss jaunākais mākslā un dizainā ir tikai atsevišķās izstādēs kā Dizaina dienu ietvaros, taču tās, parsvarā, ir par maksu un pieejamas tikai neilgu brīdi. Šīs izstādes apkopo esošo, bet neveicina jauna rasšanos. „Mājas” katrai izstādei izsludinās tēmas pēc kurām mākslinieki un dizaineri varēs veidot jaunus darbus vai pilnveidot esošos. Organizācija šos uzdevumus piedāvās gan izvēlētajiem māksliniekiem gan Latvijas un Baltijas mākslasskolu studentiem. Šī būs arī lieliska vieta mākslasskolu diplomdarbu izstādīšanai. „Māja” būs organizācija, kas izceļas ar savu unikālo produktu, kāds Latvijā šobrīd ir pieejams tikai Rīgā. Rīgā ir nozīmīgākie konkurenti, kuri ir arī sadarbības partneri. Cenas ir ļoti līdzīgas. Tā pat kā Rīgā kim? arī „Māja” apmeklējums ir par brīvu. Kim?, galerijai „Supernova” un LMC pieder Rīga un rīgas rajonskā tirgus daļa, bet „Māja” iegūst Ventspili un kurzemes rajonu, jo tā būtu vienīgais laikmetīgās mākslas centrs Latvijas rajonos. Ventspils ir ekonomiski stabilākā pilsēta Latvijā, tādēļ tā ir izdevīgakā vieta organizācijas izveidošanai, kā arī galvenie konkurenti atrodas Rīgā, bet Ventspilī konkureti ir pilsētas muzeji, taču tie nav līdzīgi pēc satura ar „Māju”, parējie konkurenti ir izklaides un atpūtas kompleksi pilsētā, kuri ir labi attīstīti, taču tie ir netiešie konkurenti.
Lai piesaistītu apmeklētājus tiks izveidota organizācijas mājaslapa, kur tiks ievietota informācijas par visu notiekošo „Mājā”. Lai organizācija tiktu pamanīta un veiksmīgi varētu uzsākt savu darbību, tiks izsludināts konkurss mākslasskolās Latvijā un Baltijas valstīs ar tēmu „Māja”, kur tiks veidoti dažādi mākslas dabi un dizaina priekšmeti, instalācijas u.c. darbi, kas veidos atklāšanas izstādi. Pirmo izstādi plānots atvērt pusotru mēnesi pēc organizācijas dibināšanas. Līdz tam brīdim tiks uzlabotas un piemērotas organizācijas telpas.
Papildus reklāmai majaslapā tiks ievietota reklāma Ventspils avīzē, kas ir salīdzinoši lēti un paredzēts tieši pilsētas iedzīvotājiem, kuri ir viena no galvenajām mērķauditorijām. Papildus mērķauditorijai atbilstošos žurnalos kā „Deko”, „Dizaina studija” un „māksla plus”.
Organizācijai nepieciešams:
izveidot atbilstošu logotipu un noformēt to pie organizācijas ēkas
sagatavot bukletus un brošūras
izveidot kvalitatīvu organizācijas mājaslapu

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация