-
Biznesa plāns "Moto taxi"
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
2. | Biznesa idejas apraksts | 7 |
2.1. | Produkta definējums | 7 |
2.2. | Biznesa idejas būtība un unikalitāte | 7 |
2.3. | Biznesa idejas rašanās vēsture un priekšnosacījumi | 8 |
2.4. | Klientu ieguvums | 8 |
2.5. | Kā tiks gūti ienākumi? | 9 |
3. | Pakalpojumu apraksts | 10 |
3.1. | Produktu sortiments | 10 |
3.2. | Produkta kvalitātatīvie rādītāji | 11 |
3.3. | Salīdzinājums ar konkurentu produktiem | 11 |
3.4. | Viss nepieciešamais darbībai | 12 |
4. | Uzņēmuma vadība un personāls | 14 |
5. | Nozares un tirgus analīze | 16 |
5.1. | Nozares vispārējs apraksts | 16 |
5.2. | Nozares struktūras un darbojošies spēki | 17 |
5.3. | Patreizējais pieprasījums tirgū | 18 |
5.4. | Mērķa tirgus | 18 |
5.5. | Potenciālā tirgus izaugsme | 19 |
5.6. | Konkurentu aktivitātes | 19 |
6. | Tirgus stratēģija | 20 |
6.1. | Mērķa tirgus un iedalījums | 20 |
6.2. | Mārketinga mērķi | 20 |
6.3. | Vienmērīgs vai sezonāls | 20 |
6.4. | Mārketinga plāns un budžets | 20 |
6.5. | Pārdošanas apjomi noteiktām mērķa grupām | 22 |
6.6. | Cenu politika | 22 |
6.7. | Apmaksas noteikumi klientiem | 23 |
6.8. | Atlaides | 24 |
6.9. | Nepieciešamie krājumi | 24 |
6.10. | Pārdošanas apjomu un ieņēmumu plānošana | 25 |
7. | Naudas plūsmas pārskats | 29 |
8. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 30 |
9. | Bilance | 31 |
10. | Secinājumi | 32 |
11. | SVID analīze | 33 |
Izmantotie avoti | 34 |
Kopsavilkums
Biznesa plāna mērķis ir novērtēt biznesa ideju, kuras mērķi ir dot risinājumu aizņemtiem, lietišķiem, vai arī steidzošiem cilvēkiem, ar kura palīdzību varētu izvairīties no sastrēgumiem Rīgā, kā arī dot cilvēkiem iespēju izjust cik baudāms var būt ceļš ar motociklu. Šajā mērķī ietilpst arī, operatīvās darbības plānošana, marketinga plānošana, industrijas analīze, tirgus stratēģijas veidošana, kā arī iespējamā finanšu plānošana. Tas viss tika izpildīts lai novērtēt to ideju.
Šī biznesa ideja radās saistībā ar korķu problēmas risināšanu, jo Rīgā nav nekāda veida kā izvairīties no sastrēgumiem karstajās stundās kad visi brauc uz vai no darba. Lielpilsētās šo problēmu spēj risināt metro, taču Rīgā, tā paliek neatrisināta. Tātad ideja radās ka uzņēmuma pakalpojums varētu būt risinājums kad tu ļoti steidzies. Taču domājot un attīstot šo ideju, radās jaunas idejas un jauni virzieni kuros uzņēmums varētu vienlaikus strādāt un attīstīties. Tādi ir: moto – kurjera pakalpojumu, izklaidējošie braucieni, kā arī moto – ekskursijas ārzemju tūristiem. Tuvāki pirmajai idejai ir pakalpojumi – transfers no/uz lidostu un starppilsētu braucieni, kas būtu visaktuālāki karstajās dienās, kad izveidojas lielākais Latvijā korķis Jūrmalas šosejā. Motocikli ir mobili, tāpēc var apbraukt sastrēgumus, tādā veidā ātri, izklaidējoši un ērti aizvest jebkur, kad cilvēks kavē. Kā arī pats brauciens ir aizraujošs, kas ļauj tādā veidā vienkārši izklaidēt cilvēkus, braucot kaut kur bez mērķa, vizinoties apkārt un uzņemot skaistas bildes. Šis ir kaut kas unikāls Latvijas tirgum, bet pasaulē vairākās Rietum valstīs, kā arī lielākajās Āzijas valstīs, tas jau ir ierasts pakalpojums un aizņem savu tirgus daļu.
Uz marketingu nav plānots tērēt daudz naudas. Ir likta likme uz rezonansi. Pirmkārt, ir cerēts ka ziņu portāli un raidījumi stāstīs par šādu uzņēmumu un jaunām iespējām Latvijā, ja tie paši to nedarīs var samaksāt par reklāmas rakstu vai raidījumu. Lietišķiem cilvēkiem būs veidotas vizītkartes kuras būs izplatītas biznesa centros un pusdienu kafejnīcās blakus tiem, tas būs neliels ieguldījums. Bet pārsvarā, ir plānots veikt marketinga aktivitātes internetā un sociālajos tīklos. Pirmkārt izmantojot GoogleAds un Facebook reklāmu, otrkārt, pārdošanas un kuponu portālus, kuros cilvēki gan uzzinās par mums, gan varēs iegādāties pakalpojumu lētāk. Treškārt, būs aktīvi izmantoti mūsu pašu konti sociālajos tīklos, ar dažādām akcijām un aktīvu to lietošanu. Un, beidzot, būs veikts uzsvars arī uz to, ka klienti paši gribēs par mums stāstīt saviem sekotājiem, jo var iztaisīt daudz foršas bildes ar motociklu un formu tam, kuras arī būs mūsu reklāma, jo tā klients pastāstīs par mums. …
Nosaukums: SIA AJP MOTO TAKSI Uzņēmuma darbības sfēra: Pēc NACE klasifikatora 49.32, Taksometru pakalpojumi Pamata produkts, kuru piedāvā šis bizness, ir takša pakalpojumi izpildīti uz motocikla, kas ļauj daudz ātrāk un aizraujošāk sasniegt galamērķi, izvairoties no sastrēgumiem ceļā. Ir vairāki veidi kā var pielietot šo biznesu, būs piedāvāti vairāki pakalpojumi, tādi kā moto – kurjers, izklaidējošais brauciens, starppilsētu brauciens, transfers no/uz lidostu u. tml.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns "Moto taxi"
- Kafejnīcas izveides biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Бизнес план для университета28
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Бизнес план для университета21
-
SIA "Last" biznesa plāns
Бизнес план для университета45
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Бизнес план для университета23
-
SIA "Rotaļa" biznesa plāns
Бизнес план для университета29