-
Biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 5 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 5 |
1.1.3. | Juridiskā adrese | 5 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 5 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 5 |
1.1.6. | Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība | 6 |
1.1.6.1. | Pamatdarbība | 6 |
1.1.6.2. | Papilddarbība | 6 |
1.2. | Uzņēmuma vēsture | 6 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 6 |
1.3.1. | Stratēģiskie mērķi | 7 |
1.3.2. | Taktiskie mērķi | 7 |
1.3.3. | Operatīvie mērķi | 7 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 7 |
2. | Pakalpojumu raksturojums | 8 |
2.1. | Preces vai pakalpojumu raksturojums | 8 |
2.1.1. | Preču vai pakalpojuma sortiments | 8 |
2.1.2. | Preču vai pakalpojums īpašību raksturojums | 11 |
3. | Tirgus analīze | 12 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojumsi | 12 |
3.2. | Tirgus. Mērķa tirgus segmentācija | 12 |
3.2.1. | Makroekonomikas rādītāji | 12 |
3.2.2. | Mikroekonomikas rādītāji | 12 |
3.2.3. | Tirgus segmentācija | 13 |
3.2.4. | Mērķa tirgus | 13 |
3.3. | Konkurentu analīze | 14 |
3.3.1. | Konkurenti, to sniegtie pakalpojumi, cenu politika | 14 |
3.4. | SWOT analīze | 16 |
4. | Mārketinga stratēģija | 18 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 18 |
4.1.1. | Pakalpojumu cenas | 18 |
4.2. | Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums | 20 |
4.3. | Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 20 |
4.3.1. | Reklāma | 20 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 21 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns | 22 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 22 |
5.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 22 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 22 |
6. | Uzņēmuma vadība | 24 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 24 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildības un atbildība | 25 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 25 |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 27 |
7. | Problēmas un risks | 29 |
7.1. | Risks, tā veidi | 29 |
8. | Finanšu informācija | 30 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 30 |
8.2. | Bilance | 31 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks | 32 |
Izmantotās literatūras saraksts | 34 |
Kopējais pakalpojumu sfēras piedāvājums kosmetoloģijā un tai radniecīgajās jomās strauji palielinās. Tas ir izskaidrojams ar lielo pieprasījumu pēc šāda veida pakalpojumiem un arī ar pasaules klases firmu produkcijas ienākšanu Latvijas tirgū. Kosmetoloģijas un skaistumkopšanas salonu pakalpojumu nozari Latvijā ietekmē dažādi faktori :
• Ekonomiskie ( iedzīvotāju ienākumu līmenis, iedzīvotāju nodarbinātības līmenis ),
• Sociālie ( demogrāfiskā situācija valstī ),
• Kā arī politiskie un tiesiskie.
Nozarē strauji palielinās konkurentu skaits, starp tiem ir gan visvienkāršākās frizētavas, gan arī prestiži skaistumkopšanas saloni.
3.2. Tirgus. Mērķa tirgus segmentācija
3.2.1. Makroekonomikas rādītāji :
Uzņēmuma makrovidi veido sociālā, politiskā, ekonomiskā vides, kultūrvides faktori :
• Sociālais faktors. Vissvarīgākais aspekts sociālajā vidē ir demogrāfiskā situācija valstī, jo līdz ar iedzīvotāju skaita pieaugumu, palielinās arī vajadzības.
• Politiskais faktors. Neskatoties uz pēdējo gadu tendenci uz privatizāciju, Latvijā pieder pie jauktās ekonomiskās grupas. Valsts ekonomika sastāv no privātajiem un valsts uzņēmumiem. Privātie uzņēmumi paši sniedz pakalpojumus un vadās pēc peļņas motivācijas. Valsts nodrošina monopoldarbības ierobežošanu. Kā arī valsts politika nodrošina iespēju katram tirgus dalībniekam veikt savu uzņēmējdarbību brīvās un godīgās konkurences apstākļos.
• Ekonomiskais faktors. Latvijas iedzīvotāji savus dzīves apstākļus vērtē kā negatīvus. Svarīgs aspekts ir ari ienākumu ģeogrāfiskais izvietojums. Sadale pēc iedzīvotāju ienākumiem rajonos.
• Kultūrvides faktors. Svarīgi ir noteikt sociālo slāni, kuram tiks sniegti uzņēmuma pakalpojumi. Kultūrvidē notiek straujas izmaiņas it īpaši apģērbu stilā.
3.2.2. Mikroekonomiskie rādītāji :
• Pakalpojumu kvalitāte
• Pakalpojumu cenas
• Pircēju skaits
• Sniegto pakalpojumu popularitāte sabiedrībā
Mikrovidi veidos un ietekmēs pati firma, darba organizācija un attiecības darba kolektīvā.…
Biznesa plānā ir atspoguļota Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „x” plānojamā darbība. Darbs ir sastādīts no 8 nodaļām, katrā nodaļā tiek apskatīta uzņēmuma darbība no dažādiem aspektiem – finanšu darbība, tirgus analīze, mārketinga stratēģija utt.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns privātajam bērnudārzam
- Biznesa plāns solāriju studijai SIA "Fiji Forever"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Бизнес план для университета28
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Бизнес план для университета21
-
SIA "Last" biznesa plāns
Бизнес план для университета45
-
SIA "Rotaļa" biznesa plāns
Бизнес план для университета29
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета28