Бизнес план
Технологии
Коммуникации, транспорт, связь
Loģistika. Multimodālās kravu piegādes sistēmas projektēšana-
Loģistika. Multimodālās kravu piegādes sistēmas projektēšana
Бизнес план59 Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес, Управление
2021–2025 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 4 | |
1. | UZDEVUMI | 5 |
2. | PIRKŠANAS-PĀRDOŠANAS LĪGUMA SASTĀDĪŠANA | 7 |
3. | DARBU SARAKSTS UN ALGORITMI PĀRVADĀJUMA ORGANIZĀCIJAI UN REALIZĀCIJAI | 8 |
3.1. | Algoritms pārvadājuma organizācijai | 8 |
3.2. | Algoritms pārvadājuma realizācijai | 8 |
4. | OPTIMĀLS PĀRVADĀJUMA MARŠRUTS | 10 |
4.2. | Pārvadājumu maršruta izstrāde | 10 |
4.2.1. | Maršruts ar autotransportu Foschan, Ķīna-Hongkonga,Ķīna, ar kuģi Hongkonga,Ķīna - Antverpene, Beļģija - Rīga, Latvija | 10 |
4.2.1.1. | Pārvadājuma izmaksu aprēķins, ja krava tiek pārvadāta konteineros | 11 |
4.2.2. | Maršruts ar autotransportu Foschan, Ķīna-Hongkonga,Ķīna, ar kuģi Hongkonga,Ķīna - Antverpene, Beļģija, ar autotransportu Antverpene, Beļģija - Rīga, Latvija | 12 |
4.2.2.1. | Autopārvadājuma izmaksu aprēķins | 14 |
4.2.1.1. | Autotransporta vadītāja darba un atpūtas laika grafiks ar vienu vadītāju | 15 |
4.2.1.2. | Autotransporta vadītāja darba un atpūtas laika grafiks ar diviem vadītājiem. | 17 |
4.2.1.3. | Kopējās pārvadājumu izmaskas | 18 |
4.2.2. | Ar gaisa transporta tiešo reisu (Hong konga, Ķīna – Rīga, Latvija) | 18 |
4.3. | Optimāla pārvadājuma maršruta kritēriji | 19 |
5. | STARPNIEKU (PĀRVADĀTĀJU) ATLASE UN IZVĒLE | 20 |
5.1. | Starpnieku izvēles kritēriji | 20 |
5.2. | Starpnieku vērtējums pēc kritērijiem | 20 |
6. | KRAVAS SAGATAVOŠANA TRANSPORTĒŠANAI | 22 |
6.1. | Kravas izvietošanas uz paletēm nosacījumi | 22 |
6.3. | Konteineru izvēle | 23 |
6.4. | Marķējums | 24 |
6.4.1. | Marķējums uz paletes | 24 |
6.4.2. | Loģistikas etiķete | 25 |
6.4.3. | Konteineru marķēšana | 26 |
7. | TRANSPORTA VEIDA UN TRANSPORTLĪDZEKĻA IZVĒLE | 27 |
7.1. | Transporta veida un transportlīdzekļa izvēle | 27 |
7.2. | Transportlīdzekļu tehniskie parametri | 27 |
7.2.1. | Kuģi | 27 |
7.2.2. | Autotransports | 27 |
7.2.3. | Slodžu noteikšana uz platformas asīm | 29 |
7.3.2. | Slodžu noteikšana uz vilcēja asīm | 31 |
8. | KRAVAS IEKRAUŠANAS – IZKRAUŠANAS TEHNOLOĢIJA | 33 |
8.1. | Noliktavas operācijas tehnoloģija | 33 |
8.2. | Ostas operāciju tehnoloģija | 35 |
8.3. | Kravas iekraušanas kuģī tehnoloģija | 37 |
9. | DOKUMENTĀCIJA | 9 |
9.1. | CMR - konvencija pr kravu starptautisko autopārvadājumu līgumu | 39 |
9.2. | Pārvadājuma līgums | 40 |
9.3. | Packing list – iesaiņotās kravas apraksts | 40 |
9.4. | Bill of lading ( BOL) | 41 |
9.5. | Izcelsmes sertifikāts (Certificate of Origin) | 41 |
9.6. | Rēķins(Invoice) | 42 |
10. | KRAVAS PĀRVADAJUMU MUITAS NODROŠINĀJUMA PRASĪBAS UN PROCEDŪRAS | 43 |
10.1. | Preces kodēšana | 43 |
10.2. | Preces izcelsme | 45 |
10.3.1. | Muitas vērtības aprekināšana pārvadājamajai precei pēc darījuma vērtības metodes | 45 |
SECINĀJUMI | 47 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 48 | |
PIELIKUMI | 50 |
SECINĀJUMI
Darba uzdevums bija pārvadāt 29 tonnas audumu, trikotāžas un ādas izstrādājumu no Foschan pilsētas Ķīnā un Rīgu, kas atrodas Latvijā. Izvērtējot vairākus transportēšanas veidus un uzņēmumus tika izvēlēts transportēt kravu izmantojot kuģu transportu. Ar autotransportu krava tiek nogādāta no Foschan uz Hong kongas ostu, tālāk ar kuģi tā dodas uz Amstedamas ostu, kur tiek pārkrauta kuģī, kas dodas uz Rīgas ostu. Kā pārvadātāju tika izvēlēts uzņemums SIA MAHO. Kopējās pārvadāšanas izmaksas ir 10190.
Lai transportētu kravu tā tiek izvietota uz 1200mmx800mm izmēra paletēm, nostiptināta un nomarķēta. Vienas paletes svars sastāda 1116kg, paletes tiek ievietotas 40’ konteinerā. Konteinerā ievieto 26 paletes, kopējais konteinera svars ir 32916 kg.
Aprēķinot slodzes uz vilcēju un piekabi tiek noteikts, ka visas slodzes ir pieļaujamā daudzumā un transportlīdzekļi tika izvēlēti pareizi.
Veicot aprēķinus tika noteikts, ka kravas muitas vērtība ir 157035USD, importējot kravu Latvijā tiek piemēroti 8% un 21% PVN nodokļi, kas sastāda 32814,39 USD.
…
Darba uzdevums ir transportēt kravu no pārdevēja līdz pircējam apskatot vismaz divus līdz trīs piegādes veidus, atrast ekonomiskāko, ar noteiktu starptautisku tirdzniecības noteikumu. Aprēķināt transportēšanas izmaksas, attālumu un laiku, kā arī aprakstīt gan kravas transportēšanu, gan ostas, to tehniskās iespējas, gan transportlīdzekļus, to tehniskos rādītājus, kā arī iepazīties un aizpildīt kravas pārvadājumam nepieciešamos dokumentus.
-
Loģistika. Multimodālās kravu piegādes sistēmas projektēšana
Бизнес план59 Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес, Управление
- Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "M&S"
- SIA "Baltfood"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Individuālais komersants "Atpūtas vieta “Plaudīši”"
Бизнес план для университета76
Оцененный! -
SIA “LK A”
Бизнес план для университета21
Оцененный! -
Produkcijas pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas plānošana
Бизнес план для университета19
-
Datori War
Бизнес план для университета19
-
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Ābolītis"
Бизнес план для университета26