Бизнес план
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"-
Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Biznesa ideja | 2 |
2. | Uzņēmuma apraksts, tā priekšrocības un trūkumi | 3 |
3. | Uzņēmuma mārketinga mērķu un uzdevumu noteikšana | 4 |
4. | Uzņēmuma vides raksturojums | 5 |
4.1. | Uzņēmuma mikrovides raksturojums | 5 |
4.2. | Uzņēmuma makrovides faktoru analīze | 7 |
5. | Tirgus informācijas savākšana un apkopošana | 9 |
6. | Tirgus segmentēšana | 17 |
6.1. | Patērētāju vajadzību raksturojums | 17 |
6.2. | Mērķa tirgus noteikšana un raksturojums | 17 |
7. | Produkta raksturojums | 18 |
7.1. | Izvēlētā produkta klasifikācija | 18 |
7.2. | Produkta izvēles kritēriji | 18 |
7.3. | Preču kataloga izveide | 20 |
7.4. | Preces iesaiņojums un apkalpošanas serviss | 31 |
7.5. | Produkta marka | 32 |
7.6. | Stratēģija produkta virzīšanai tirgū | 32 |
8. | Uzņēmuma konkurentu noskaidrošana un analīze | 34 |
9. | Produkta cenas noteikšana | 36 |
9.1. | Pašdarināto rotaslietu un suvenīru cenu ietekmējošo faktoru noteikšana | 36 |
9.2. | Mērķu formulēšana attiecībā uz produkta cenu un cenas noteikšanas metodes izvēle | 37 |
9.3. | Galīgās cenas noteikšana, pamatojoties uz uzņēmuma izmaksām | 38 |
9.4. | Cenu startēģiju izstrādāšana | 39 |
5. Tirgus informācijas savākšana un apkopošana
Mūsu veiktajā anketēšanā tika aptaujāti 30 respondenti no Valsts Priekuļu lauksaimniecības tehnikuma. Anketēšanas mērķis bija noskaidrot kā uzņēmumam piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu.
1. jautājumā centāmies noskaidrot cik reizes mēnesī katrs respondents iegādājas jaunas rotaslietas vai aksesuārus. 14 respondenti jeb 46,67% no visiem 30 aptaujas dalībniekiem atklāja, ka iegādājas jaunas rotaslietas un aksesuārus 1 – 2 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 6 respondenti jeb 20% jaunus aksesuārus iegādājas 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 8 respondenti jeb 26,67% izvēlējās atbildi “cits variants”. 5 respondentes jeb 33,33% no 15 aptaujas dalībniecēm aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī, 1 respondente jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 4 respondentes jeb 26,67% iegādājas jaunus aksesuārus 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 5 respondentes jeb 33,33% izvēlējās atbildi “cits variants”. No 15 vīriešiem, kuri piedalījās aptaujā, 9 respondenti jeb 60% atbildēja, ka iegādājas jaunus aksesuārus 1 – 2 reizes mēnesī, 1 respondents jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 13,33% jau biežāk – 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 3 respondenti jeb 20% izvēlējās atbildi “cits variants”. Vecuma grupā no 15 – 20 gadiem tika aptaujāti 24 cilvēki. 12 respondenti jeb 50% jaunus aksesuārus iegādājas tikai 1 – 2 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 8,33% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 6 respondenti jeb 25% iegādājas jaunus aksesuārus 3 un vairāk reizes mēnesī, bet tikai 4 respondenti jeb 16,67% izvēlējās atbildi “cits variants”. Vecuma grupā no 20 – 30 gadiem tika aptaujāts viens respondents. Viņš atzinās, ka jaunus aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī. Savukārt vecuma grupā no 30 gadiem un vairāk tika aptaujāti 5 cilvēki. 1 respondents jeb 20% jaunus aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī, neviens respondents neiegādājas jaunus aksesuārus 2 – 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 4 respondenti jeb 80% izvēlējās atbildi „cits variants”. …
Darbā atspoguļota biznesa idejas izvēle, mikro un makro vides analīze, veikta tirgus aptauja un izpēte, izveidots preču katalogs un cenu kalkulācija.
Pielikumu nav.
- Biznesa plāns
- Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"
- Mārketinga plāns uzņēmumam "Celmāres"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы13
-
Mārketinga plāns uzņēmumam "Celmāres"
Бизнес план для средней школы8
-
Biznesa plāns "Ventas zirgs"
Бизнес план для средней школы16
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы12
Оцененный! -
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Lupatiņš"
Бизнес план для средней школы7