Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
5,49
Экономия:
0,93 (17%)
Со скидкой*:
4,56
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:357209
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  MOTIVĀCIJAS TEORĒTISKIE PAMATI    6
1.1.  Jēdzienu motivācija un motivēšana definīcijas un būtība    6
1.2.  Motivācijas galvenās teorijas    8
1.3.  Motivēšanas veidi    14
2.  MOTIVĀCIJAS VEIDU ANALĪZE UZŅĒMUMĀ SIA „DACS”    18
2.1.  Uzņēmuma SIA „DACS” raksturojums    18
2.2.  Uzņēmuma SIA „DACS” personāla raksturojums    20
2.3.  Uzņēmuma personāla anketēšanas pētījuma analīze    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
  PIELIKUMS    31
Фрагмент работы

Anketas astotais jautājums arī bija atvērtais jautājums, kur respondenti varēja izklāstīt savu viedokli par to, kā būtu iespējams uzlabot darbinieku pašatdevi un kādus motivāciju rosinošus faktorus viņi ieteiktu. Tika saņemtas šādas atbildes:
• Paaugstinātu atalgojumu, jo tas ir ļoti zems, nodrošinātu labākus darba apstākļus.
• Palielinātu atalgojumu, nodrošinātu apdrošināšanas polises. Pieņemtu darbā vairāk cilvēkus, kas esošajiem darbiniekiem atvieglotu darba gaitu, jo darba apjoms ir ļoti liels.
• Ieviestu piemaksas par papildu darbu, prēmijas par izcili veiktu darbu.
• Vairāk uzmundrinājumu, pateicību un uzslavu no vadības puses, neformālu pasēdēšanu, lai vairāk saliedētu kolektīvu. Vairāk organizatorisku jautājumu apspriešanu. Atalgojuma paaugstināšanu, kā arī piemaksas par papildu darbu.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Rakstot studiju darbu autors ir sasniedzis izvirzīto mērķi un ir izpētījis motivācijas veidus un to realizāciju, izdarot šādus secinājumus:
Izvērtējot SIA „DACS” darbību ir iespējams secināt, ka uzņēmums ir stabils un ienesīgs, par ko norāda uzņēmuma finansiālie rādītāji, kā arī pēc klientu aptaujas ir iespējams secināt, ka ar uzņēmuma darbu klienti ir apmierināti.
Uzņēmums savā mārketinga stratēģijā ir noteicis gan finansiālos mērķus- apgrozījuma un peļņas palielināšanu, gan mērķa tirgus noteikšanu- patērētāji, kam ikdienā nepieciešami atbilstoši pakalpojumu, tehniskas preces visdažādākajās nozarēs un uzņēmuma uzstādīti mērķi nosaka, ka ir nepieciešams daudz strādāt, pieņemt atbildīgus lēmumus un veikt kvalitatīvu darba izpildi, lai spētu šos mērķus sasniegt.
Kopumā vērtējot studiju darba izstrādi jāatzīst, ka darba laikā ir iegūta ļoti nozīmīga pieredze, kas noderēs turpmākai dzīvei, kā arī būs pamats jaunu zināšanu ieguvei un papildināšanai.
Studiju darba izstrādes laikā ir iegūta ļoti plaša teorētiskā izpratne par dažādiem jēdzieniem, teorijām un definīcijām, kas ir saistīti ar motivēšanu, kā arī iegūtas praktiskas zināšanas un nenovērtējama pieredze.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Motivācijas veidi un pielietojums”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/357209

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация