Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:922775
 
Оценка:
Опубликованно: 28.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    5
3.  Personāls un vadība    8
4.  Nozares raksturojums    10
5.  Produkts / pakalpojums, pamatprocesi, izmaksu aprēķins    13
6.  Mārketinga plāns    18
7.  Finanšu plāns    20
8.  Riski un to samazināšanas pasākumi    22
  Pielikums    24
Фрагмент работы

Mārketings

Mārketinga pasākumi un sadarbība ar plašsaziņas līdzekļiem ir izšķiroši, lai izveidotu un atpazītu pozitīvu veikala zīmolu.
Analizējot konkurentus, autore aplūkoja arī viņu mārketinga notikumus, kā arī veiksmīga mārketinga piemērus mazajiem uzņēmumiem, īpaši apzināta patēriņa un pakalpojumu jomā, kuru mērķis ir uzlabot ekoloģisko situāciju.
Biznesa attīstībai autors, veicot mārketinga pasākumus, izdalīja šādus svarīgus faktorus:
- draudzīga un atklāta komunikācija ar klientu. Mēs saprotam klientu, radām viņam ērtu, patīkamu atmosfēru, zinām viņa paradumus, gaumi un piedāvājam jaunas preces, kas atbilst viņa vēlmēm.
- "pārredzamības" izjūtas radīšana biznesā. Kopš brīža, kad veicam veikala remontu un aprīkojam veikala telpu, mēs runājam par to, kā mēs to darām, izmantojot sociālos tīklus. Sākotnēji mēs uzsveram visus veidus, kā mazināt ietekmi uz vidi (izmantotā aprīkojuma izvēle, videi draudzīgas krāsas, mēbeļu atjaunošana no norakstītām paletēm utt.)
- prezentēt savu produktu. Mēs sociālajos tīklos runājam par to, kas ir mūsu piegādātāji un kā viņi strādā, lai ražotu noderīgu pārtiku.
Šī pieeja ievērojami atšķiras no konkurentu personalizētajām mārketinga kampaņām un palīdz mums izveidot atpazīstamu zīmolu mūsu klientu vidū.
Reklāmas kanāli ievērojami atšķiras pirmajā pusgadā un pēc tam. Pirmajos mēnešos pēc atvēršanas tiks veiktas vairākas biznesa reklāmas kampaņas, lai informētu mērķa grupu par veikala atvēršanas faktu.
Pēc pirmajiem sešiem veikala darbības mēnešiem reklāma tiks veikta galvenokārt ar sociālo tīklu starpniecību.
Nākotnē plānots piedalīties pilsētas pasākumos, neatkarīgā pasākumu organizēšanā, kuru mērķis ir popularizēt dzīvesveidu bez iepakojuma.
Veikala aprīkošanai izmantoti dabiski un iepriekš izmantoti materiāli. Izstrādātais dizains uzsver minimālu ietekmi uz vidi, interjera dizainā tiek izmantoti dzīvi augi un koks.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1382613
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация