Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:773022
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
1.  Mārketinga plāna teorētiskais izklāsts    7
1.1.  Kas ir mārketings!    7
1.2.  Mārketinga stratēģija    7
1.3.  Tirgus izpēte    8
2.  Mārketinga plāna praktiskais izklāsts    10
2.1.  Pirmsskolas iestāde „ Sarkankrūtīte ”    10
2.1.1.  Personāla plānošana    10
2.2.  Reklāma    11
2.3.  Mērķi un uzdevumi    12
3.  Projekta identifikācijas posms    13
3.1.  Līdzdalības analīze    13
3.2.  Problēmu analīze    14
3.3.  SVID analīze    15
3.4.  Projekta loģiskās shēmas izstrāde    16
3.5.  Kontroles un atskaites plānošana    17
3.6.  Kvalitātes plānošana    18
3.7.  Projekta pabeigšana un novērtēšana    19
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
Фрагмент работы

IEVADS
Mūsdienās viena no Latvijā aktuālākām problēmām ir bērnu pirmsskolas iestāžu trūkums. Autores darba mērķis ir izveidot pirmsskolas izglītības iestādes projektu un mārketinga plānu.
Uzņēmums „Sarkankrūtīte” savu darbību sāks ar 2011. gada sākumu. Šis uzņēmums nodarbosies ar pirmsskolas vecuma bērnu izglītošanu, pieskatīšanu, kā arī bērnu sagatavošanu skolai.
Aktuālākās problēmas ar ko saskaras jauna uzņēmuma vadītājs, veidojot savu uzņēmumu ir, pastāvīga darbinieku kolektīva izveidošana, kurā darbinieki būs augsti motivēti izcili strādāt sava darba dēvēja labā. Galvenokārt, darbinieku motivāciju ietekmē darba vietā izveidotā sociālā vide, labi darba apstākļi un atalgojums. Visi papildus labumi, kurus darba devējs nodrošina saviem darbiniekiem tikai pozitīvi ietekmē uzņēmuma reputāciju un darbinieku attieksmi. Izveidotais projekts ir viens no tiem papildus labumiem, ko darbinieks var iegūt no sava darba dēvēja, jo problēma ar pirmsskolas bērnu audzināšanu ir īpaši aktuālā un svarīga katram apzinīgajam vecākam.
Kursa darba mērķis ir pirmsskolas iestādes mārketinga plāna izstrādāšana.
• Darbā tika analizēti normatīvie akti, kas ir saistīti ar pirmsskolas izglītības iestāžu darbību.
• Projekts ir izstrādāts ievērojot visas projektu vadīšanas teorētiskās prasības.
• Projekta identifikācijas posmā ir veikta detalizēta līdzdalības analīze, izmantojot 9 ieinteresēto grupu intereses un ietekmi uz projektu. Balstoties uz šīs analīzes ir izveidots problēmu koks un izvirzīts kopējais projekta mērķis.
• Uz SVID analīzes pamata ir izstrādāta Loģiskās shēmas matrica.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
• Veikt teorētiskās literatūras analīze, kas ir saistīta ar projektu vadīšanas teoriju;
• Analizēt normatīvus aktus, kas ir saistīti ar izvirzīto tematu;
• Rakstiski izstrādāt projektu.
Projektā tiek izmantoti šādi informācijas avoti:
• Elektroniskie resursi;
• Normatīvie akti;
• Zinātniskā literatūra;
• Periodiskā literatūra;
• Uzņēmuma iekšējie dokumenti.
• Projekta plānošanas posmā ir veikta uzdevumu plānošana ar darba struktūru, personāla skaita un kvalifikācijas plānošana, kontroles un atskaites plānošana, kā arī kvalitātes plānošana saskaņā ar visiem LR normatīvajiem aktiem.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация