Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:221828
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Produkta definīcija un pozicionējums    4
2.  Produkta mārketinga mix raksturojums    5
2.1.  Produkta raksturojums    5
2.2.  Cenu politikas raksturojums    5
2.3.  Produkta realizācijas stratēģija Zviedrijas tirgū    6
3.  Kampaņas mērķu un uzdevumu definēšana    10
4.  Tirgus raksturojums    11
5.  Konkurentu SVID analīze    13
6.  Konkurences vides raksturojums Zviedrijas tirgū    14
7.  Tirgus segmentācija    17
8.  Kampaņas mērķauditorijas definēšana    18
9.  Kampaņas risku un panākumu faktoru noteikšana    19
10.  Kampaņas laika grafiks    20
11.  Kampaņas realizēšanas stratēģija    22
11.1.  Kampaņas īstenotāju personālijas    22
11.2.  Kampaņas budžets    22
12.  Kampaņas komunikācijas stratēģijas    24
12.1.  Reklāmas stratēģijas pārskats    24
12.2.  Sabiedriskās attiecība stratēģijas izvēle    25
12.4.  Noieta veicināšanas pasākumi    26
12.5.  Netradicionāls mārketinga komunikācijas risinājums    26
13.  Kampaņas novērtējuma metodika    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Фрагмент работы

Mārketinga kampaņa ir mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas medijos. Mārketinga kampaņas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā iegādāties konkrēto produktu.
Informējoša rakstura reklāma tiek izmantota pie produkta ieviešanas tirgū, tādējādi radot priekštstatu mērķauditorijai par konkrēto produktu, tā īpašībām un kvalitātēm. Pēc produkta reklāmas ieviešanas tirgū, seko sacensība ar konkurentiem. Nemitīgā cīņa par labākām pozīcijām un augstāku pieprasījumu izraisa nepieciešamību pēc efektīvas un pārliecinošas reklāmas, kas uzsver produkta priekšrocības, ieguvumus no tā lietošanas, atgādina par augsto kvalitāti un provocē patērētāju ilgstošai patērēšanai. Nereti pārliecinošā reklāma pāraug salīdzinošajā reklāmā, ar kuras palīdzību uzņēmums tiešā vai netiešā veidā salīdzina savu produktu ar konkurentu produktu. Nozīmīgs ir arī reklāmas kampaņas mērķis, kurš atgādina par produktu, neļauj patērētājiem to aizmirst, izraisot vieglas, bet noturīgas formas atkarību.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация