Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:939394
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.11.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  KOPSAVILKUMS    3
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
2.1.  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    4
2.2.  UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI UN STRATĒĢIJA    5
3.  PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI    7
3.1.  FOTOPAKALPOJUMI    8
3.2.  FOTOPRODUKCIJA    10
4.  TIRGUS ANALĪZE    11
4.1.  MĒRĶA TIRGUS    11
4.2.  TIRGUS SEGMENTĀCIJA    11
4.3.  KONKURENCES ANALĪZE    12
5.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    15
5.1.  ATLAIŽU SISTĒMA    16
5.2.  IZSTĀŽU UN KONKURSU RĪKOŠANA    17
5.3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS STRUKTŪRA    18
5.4.  TAKTIKA    19
5.5.  CENU POLITIKA    20
5.6.  TIRGUS IEKAROŠANA    21
5.7.  REKLĀMA    21
6.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    23
6.1.  IZVIETOJUMS    23
6.2.  TELPAS UN IEKĀRTAS    23
6.3.  TRANSPORTA LĪDZEKĻI    24
6.4.  INTERJERS UN DIZAINS    25
7.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS    26
7.1.  UZŅĒMUMA VADĪBA    26
7.2.  SANĀKSMES    27
7.3.  UZŅĒMUMA PERSONĀLA DARBINIEKU SASTĀVS UN APRAKSTS    28
8.  RISKS UN PROBLĒMAS    29
  RISKU VEIDI UN TO NOVĒRŠANA    29
9.  FINANSU INFORMĀCIJA    31
9.1.  AMORTIZĀCIJA    31
9.2.  IEŅĒMUMI    31
9.3.  IZMAKSAS, LS    36
9.4.  PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU APRĒĶINS, LS    37
9.5.  ILGTERMIŅA AIZŅĒMUMA ATMAKSA, LS    37
Фрагмент работы

1. Kopsavilkums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Fotostils” tiks dibināta 2003. gada maijā. Galvenais uzņēmuma mērķis ir nodrošināt Aizkraukles un tās apkārtnes iedzīvotājus ar kvalitatīviem un jaunāko tehnoloģijas standartu prasībām atbilstošiem fotopakalpojumiem un fotoprodukciju.
SIA “Fotostils” salons sniegs augstas kvalitātes jaunāko tehnoloģijas standartu prasībām atbilstošu fotopakalpojumus, kā arī nodarbosies ar visa veida fotoprodukcijas tirdzniecību.
Biznesa plāns sastādīts, lai spētu novērtēt savas iespējas un resursus, lai izvērtētu uzņēmuma pozīcijas konkurences tirgū. Šim mērķim izstrādāta SVID analīze, uz kuras pamata tika noteikta uzņēmuma darbības stratēģija. Uzņēmuma vadība izstrādāja arī mārketinga stratēģiju, kurā ietverti tirgus iekarošanas paņēmieni, konkurences izpēte un analīze, kuras rezultātā secinājām, ka mūsu uzņēmumam ir nozīmīgas priekšrocības attiecībā pret konkurentiem un fotosalons šajā reģionā sekmīgi spēs izvērst savu darbību.
Uzņēmuma ilgtermiņa plāns – kļūt par līderiem Aizkraukles tirgū, tādējādi gūstot maksimālu peļņu.
SIA “Fotostils” galvenā stratēģija ir - ar maksimālu atdevi pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu iekarot lielāku tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un fotoprodukcijas tirdzniecībā, panākt vispārēju uzņēmuma attīstību, kā arī saglabāt noteiktu preču un pakalpojumu diferenciācijas stratēģijas efektivitāti.
Lai precīzi varētu prognozēt uzņēmuma attīstību, ir veikti finansu aprēķini pirmajiem 3 gadiem.
Uzņēmuma pašu kapitāls sastāda 25 000 Ls un, lai uzsāktu uzņēmuma darbību, nepieciešamas investīcijas 35 000 Ls apmērā, kuras paredzēts izmantot pamatlīdzekļu iegādei.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация