Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:480609
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.08.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Biznesa plāna kopsavilkums    3
  Biznesa mērķis    3
  Komercdarbības juridiskā forma    3
  Darbības pamatvirzieni    3
  Vieta tirgū    3
  Īss projekta apraksts    3
  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
  Juridiskā informācija    4
  Uzņēmuma darbības raksturojums    4
  Atbildību/pienākumu sadale, darbinieku uzskaitījums    4
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    5
  Komercdarbības mērķi un biznesa idejas dzīvotspējas pamatojums    5
  Iekšējās un ārējās vides jeb SVID (SWOT) analīze    6
  Uzņēmuma SVID analīze apkopota tabulā    6
  Vadība    7
  Organizatoriskā struktūra    7
  Informācija par vadību    7
  Nozares izpēte    8
  Nozares pamatrādītāji    8
  Tendences pārtikas nozarē    9
  Nozares eksporta potenciāls    9
  Konkurence    10
  Tirgus piesātinātības līmenis    10
  Nozīmīgākie konkurenti    10
  Priekšrocības un trūkumi    11
  Iekļūšanas barjeras    12
  Produkta pakalpojuma raksturojums    13
  Produktu īpašības, kvalitāte un nozīmīgums    13
  Mērķauditorijas raksturojums    13
  Nākotnē plānotais produktu portfelis    13
  Mārketinga plāns    14
  Noieta tirgus raksturojums    14
  Uzņēmuma tirgus daļa    14
  Uzņēmuma konkurētspēja    14
  Cenu veidošanas politika    14
  Atlaižu politika    14
  Pakalpojuma sniegšanas vieta    15
  Reklāma un akcijas    15
  Finanšu plāns    17
  Risku raksturojums    19
  Biznesa riski    19
  Nozares riski    19
  Konkurence    19
  Pielikums    20
Фрагмент работы

Mārketinga plāns
Noieta tirgus raksturojums
Uzņēmums sākotnēji darbosies vietējā tirgū, uzņēmuma veiksmīgas darbības rezultātā uzņēmums paplašinās savu darbību, atverot tradicionālos veikalus arī kaimiņpilsētās, kā arī izveidojot interneta veikalu.
Noieta tirgus potenciāls saskatāms biznesa idejas novitātē, kas ir ekoloģiskas Latvijas produkcijas tirdzniecība, un sabiedrības dzīves tendencē ievērot aizvien veselīgāku dzīvesveidu.
Uzņēmuma tirgus daļa
Uzņēmuma plānotā tirgus daļa vietējā Ventspils tirgū varētu sastādīt 5% .
Uzņēmuma konkurētspēja
Uzņēmuma konkurētspēja tiek pamatota ar šādiem faktoriem:
1. mūsdienu sabiedrībā aizvien lielāku nozīmi iegūst jēdziens “veselīgs dzīvesveids”, “eko”, kas plašai sabiedrības daļai liek aizdomāties par to, kā dzīvot veselīgāk, kā padarīt savu uzturu ekoloģiskāku, patērētāji aizvien vairāk pievērš uzmanību produkta sastāvam un izcelsmei. Mūsu uzņēmums piedāvā ekoloģisku un kvalitatīvu produkciju, kas ir konkurētspējīga daudzo un dažādo ģenētiski modificēto, ķīmiski apstrādāto pārtikas produktu vidū;
2. uzņēmuma darbības realizācijas vieta atrodas Ventspils pilsētas centrā uz vienas no galvenajām tirdzniecības ielām (Kuldīgas iela), kas daudziem patērētājiem ir izdevīgāka nekā uzņēmuma galvenā konkurenta Ventspils tirgus atrašanās vieta;
3. uzņēmuma darba laiks ir elastīgāks un izdevīgāks lielai daļai patērētāju, salīdzinot ar Ventspils tirgus darba laiku;
4. šāda veida uzņēmums ir pirmais Ventspilī un apkārtnē, uzņēmums var kļūt par lokālo un reģionālo vadošo uzņēmumu šajā specializētajā biznesa jomā, kā arī kļūt atpazīstams valsts līmenī.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация