Uzņēmuma „Sales Leader” raksturojums
Uzņēmums nodarbosies ar sekojošu pakalpojumu sniegšanu:
• Pārtikas produktu reklamēšana pielietojot produkcijas degustācijas.
• Nepārtikas produktu reklamēšana: mūtiskas informācijas sniegšana potenciāliem pircējiem, brošūru dalīšana.
• Atsevišķa veida produkcijas iepakošana (piemēram, dāvanu komplektu iepakošana).
Veiksmīgai uzņēmējdarbības uzsākšanai nepieciešams uzstādīt sekojošus stratēģiskos mērķus, piecu gadu laikā:
• Kļūt par vienu no vadošajām tiešo personisko kontaktu reklāmas aģentūru.
• Nodrošināt kapitāla ienesīgumu 40% līmenī;
• Pastāvīgi nodrošināt ne mazāk kā 10 dažādu projektu vienlaicīgu vadīšanu.
Taktiskie mērķi:
• Atdot bankas kredītu līdz 2011. gada martam;
• 2 gadu laikā palielināt darbinieku štatu līdz 50 cilvēkiem;
• Nodrošināt nepārtrauktu jauno projektu meklēšanu;
• Nepārtraukti veikt personāla darba izpildes kontroli un veikt apmācības, mēklēt jaunus iniciatīvus darbiniekus, salīdzināt viņa darba ražīgumu ar esošājiem, tāda veidā nodrošinot pakalpojumu augstu kvalitāti.
Uzņēmuma misija : Nodrošināt Latvijas pircēju informētību un ieinteresētību kvalitatīvas produkcijas iegādāšanā, sniedzot uzņēmumiem uzticamus tiešo personisko kontaktu reklāmas pakalpojumus.
…