Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:880057
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Reklāmas paņēmieni un komunikācijas teorētiskie aspekti    5
1.1  Reklāmas jēdzieni un to veidi    5
1.2  Reklāmas paņēmieni    9
1.3  Reklāma televīzijā un tās veidi    10
1.4  Emociju izmantošana reklāmā    12
1.5  Arhetipu izmantošana reklāmā    15
1.6  Komunikācijas jēdziens un tā veidi    17
1.7  Multimediju komunikācijas    19
1.8  “Super Bowl” pasākuma raksturojums    21
2.  “Super Bowl” finālspēles reklāmas kvalitatīvā analīze    23
2.1  Pētījuma metodes objekta un analīzes apraksts    23
2.2  Iegūto datu analīze    24
2.2  Pētījuma rezultātu interpretācija    60
  Secinājumi    69
  Priekšlikumi    72
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    73
Фрагмент работы

Tēma: 2023. gada ““Super Bowl”” finālspēles reklāmās izmantotie paņēmieni.
Tēmas aktualitāte: “Super Bowl” ir profesionālā futbola finālspēle, kas katru gadu tiek rīkota
ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) ietvaros. Tas ir viens no lielākajiem sporta un televīzijas
notikumiem ASV un pasaulē, kurā tiek skatītas miljoniem cilvēku visā valstī un visā pasaulē.
Reklamēšanas “Super Bowl” laikā ir dārga, bet tādēļ, ka pasākums tiek skatīts miljoniem
cilvēku, uzņēmumiem var būt vērts maksāt augstu cenu par reklāmas laiku. No vizuālajiem
efektiem līdz slavenībām ir daudz kam jāpievērš uzmanība sarežģītajos iestudējumos, kas ir
“Super Bowl” reklāmas. Ir viegli aizēnot tādus elementus kā mūzika un balss pārraides. Tomēr
reklāmām, kas var maksāt līdz 7 miljoniem ASV dolāru tikai par 30 sekundes pārraides laiku, ir
svarīgi pareizi noteikt visas detaļas. “Super Bowl” reklāmām ir jābūt unikālām, neaizmirstamām
un atpazīstamām vēl ilgi pēc spēles. Tiem ir jābūt kvalitatīviem ražošanā, un tiem ir jārada
cilvēki smieties. Bet galvenokārt veiksmīgai “Super Bowl” reklāmai kaut kas ir jāpārdod. Galu
galā šīm reklāmām ir jāietekmē cilvēkus, lai viņi izietu un iegādātos produktu, ko viņi reklamē.
Darba problēma:
Kādi ir izmantotie reklāmas paņēmieni 2023.gada “Super Bowl” finālspēles reklāmās…

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация