-
Apdrošināšanas mārketinga īpatnības
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 3 | |
Anotācija | 4 | |
Ievads | 4 | |
1. | Mārketings | 6 |
1.1. | Mārketinga būtība | 6 |
1.2. | Mārketinga iekšējā un ārējā vide | 7 |
1.3. | Mārketinga process | 9 |
2. | Apdrošināšanas mārketinga īpatnība | 10 |
1.1. | Apdrošināšanas mārketinga būtība | 10 |
1.2. | Apdrošināšnas mārketinga iekšējā un ārējā vide | 11 |
1.3. | Mārketinga process | 13 |
3. | Apdrošināšanas mārketinga attīstība Latvijā | 14 |
3.1. | Apdrošināšanas produktu lietotāju motivācija Latvijā | 14 |
1.1.1. | Apdrošināšanas loma valsts ekonomikā | 17 |
1.1.2. | Apdrošināšanas kompāniju izveide un struktūra | 18 |
1.1.4. | Apdrošināšanas valstiskā regulēšana | 20 |
1.1. | Apdrošināšanas tirgus pamatfunkcijas | 22 |
1.2.1. | Apdrošināšanas risks - aizsargfunkcija | 23 |
1.2.2. | Vērtība - apdrošināšanas atlīdzība | 24 |
1.2.3. | Apdrošināšanas pakalpojumu industrija, tās klasifikācija | 26 |
1.2.3.1. | Pēc apdrošināšanas objekta | 26 |
1.2.3.2. | Pēc apdrošināšanas formas | 27 |
1.3. | Apdrošināšanas finansiālie rādītāji | 29 |
3.2. | Latvijas apdrošināšanas tirgus izpēte | 32 |
1.3. | Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstības tendences | 36 |
2.3. | Latvijas apdrošināšanas tirgus juridiskais pamatojums | 42 |
3. | Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstības problēmas un to risināšanas ceļi | 47 |
3.1. | Latvijas iedzīvotāju zemā maksātspēja un finansu krīžu ietekme uz to | 47 |
3.3. | Latvijas apdrošināšanas sabiedrību konkurētspējas problēma | 48 |
SECINĀJUMI | 50 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 53 | |
PIELIKUMI | 55 | |
PIELIKUMS Nr. 1 | 55 | |
PIELIKUMS Nr. 2 | 59 | |
PIELIKUMS Nr. 3 | 60 | |
PIELIKUMS Nr.4 | 61 | |
PIELIKUMS Nr. 5 | 62 | |
ANOTĀCIJAS | 63 | |
Anotācija | 63 | |
Annotation | 64 | |
Aнотация | 65 |
Mārketinga būtība.
Mārketinga lozungs ir ‘’atrod pircēju un apmierini viņu‘’.
Mārketingu un tā procesus ir pētījuši un savos darbos analizējuši vairāki autori, bet līdz pat šim brīdim nav atrasta vienota defenīcija vai skaidrojumš šim termiņam. Tāpēc mēģināsim caur vairāku autoru mārketinga redzējumu atrast atbildi uz jautājumu: Kas ir mārketings? Mārketinga process sevī ietver gan cilvēka vajadzību un pieprasījuma izpēti, gan piedāvātās preces vai pakalpojuma cenas aprēķināšanu un noteikšanu, gan realizācijas un sadales kanālu izvēli un tikai tad preces vai pakalpojuma virzīšanu tigū ar dažādu reklāmas vaidu palīdzību. Dažādi autori atšķirīgi izdala galvenos mārketinga jēdzienus vai pamatelimentus, bet kopējie ir:
• vēlmes, kas ir cilvēka iekšējā tieksme pēc kaut kā,
• vajadzības, kas ir vēlmes īpaša forma – tieksme pēc kaut kā, bet kas ir saistīta un atkarīga no sabiedrības sociālkultūras līmeņa un cilvēku personiskām īpatnībām,
• pieprasījums, kas ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība,
• produkts, viss, kas ir radīts darba rezultētā cilvēka vēlmju apmierināšanai un tiek piedāvāts tirgū,
• maiņa, kas ir vēlamā produkta iegūšana maiņas ceļā,
• darījums, ir vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteiktus nosacījumus.
Starp visiem iepriekšminētajiem mārketinga pamatelimentiem pastāv ne vien saistība, bet arī atgriezeniska saite, tādejādi visi šie pamatelimenti ir savstarpēji saistīti un ir izmantojami mārketinga galveno mērķu sasniegšanai, kuri ir sekojoši:
• patēriņa palielināšana un maksimalizācija,
• patērētāju apmierinātības pakāpes maksimalizācija,
• patērētāju izvēles maksimilizācija,
• dzīves līmeņa maksimalizācija.
Līdz ar to mēs redzam, ka mārketinga darbības un mērķu spektrs ir ļoti plāšs un globāls, bet šo mērķu sasniegšanu uzņēmums var veikt izvēloties sev atblikstošu mārketinga darbības koncepciju vai arī to miksējumu. Pastāv vairākas mārketinga koncepcijas:
• produkcijas koncepcija, kas ir orientēta uz to, ka pircējs izvēlēsies labi pazīstamu preci par zemu vai mērenu cenu,
• produkta koncepcija, kas ir orientēta uz to, ka pircējs izvēlēsies preci ar augstu kvalitāti par tai atbilstošu cenu,
• pārdošanas koncepcija, kas ir orientēta uz to, ka pircējs izvēlēsies preci tikai pēc reklāmas un tās virzīšanas tirgū intensitātes,
• pircēja koncepcija, kas ir orientēta uz to, ka pircējs izvēlēsis preci, kas tam ir reāli nepieciešama. Uzņēmumam šai gadījumā nepārtraukti ir jāizzin pircēju vajazības un vēlmes, jācenšas šīm vēlmēm pielāgot savu ražošanu,
• sociālā mārketinga koncepcija, kas cenšas apmierināt un īstenot dzīvē savu potenciālo pircēju vēlmes daudz efektīvāk par konkurentiem.
…
Šī darba mērķis ir izzināt Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstības problēmas un rast atbildi uz jautājumu – vai reorganizētais Latvijas apdrošināšanas tirgus ir pietiekami stabils un attīstīts, lai tas nebūtu par šķērsli Latvijas uzņemšanai Eiropas Savienībā (ES). “ Latvija, tāpat kā pārējās Baltijas valstis, izteikusi vēlēšanos nākotnē pievienoties Eiropas Savienībai, 1995.gadā parakstot ar to Asociatīvo līgumu. Ekonomiskās attīstības stratēģijas posmā līdz pilnīgai Latvijas integrācijai Eiropas Savienībā paredz virkni struktuālo un institucionālo pārmaiņu ar mērķi izveidot Eiropas Savienības standartiem atbilstošu vidi.” Latvijas finansu sistēmai ir paredzētas dažādas pārmaiņas. Tai ir jāatbilst ES izvirzītiem kritērijiem. Latvijā finansu sistēmu veido : apdrošināšanas tirgus, bankas, vērtspapīru tirgus. Darba uzdevums ir izzināt apdrošināšanas un apdrošināšanas tirgus būtību, nozīmi un lomu valsts ekonomikā, veikt Latvijas apdrošināšanas tirgus analīzi izvirzot dažādas ar tā attīstību saistītas problēmas, kā arī noteikt Latvijas apdrošināšanas sektora atbilstību Eiropas Savienības prasībām.
- Apdrošināšanas mārketinga īpatnības
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
- Mārketinga stratēģijas izstrādāšana jauna viesu nama "Rožābeles" ieviešanai tirgū
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA “Rubus” mārketinga darbības izmaiņas pēc iestāšanās Eiropas Savienībā un priekšlikumi tās pilnveidošanai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Дипломная для университета58
Оцененный! -
Mārketinga koncepcija viesu mājai „Copes”
Дипломная для университета71
-
Atpūtas bāzes "Radi" mārketinga koncepcija
Дипломная для университета82
-
Pievienotās vērtības nodoklis Latvijā un Eiropas Savienības dalībvalstīs, tā uzskaites īpatnības Latvijas uzņēmumu grāmatvedībā
Дипломная для университета55
Оцененный!