Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:623308
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Mārketings    6
1.1.  Mārketinga būtība    6
1.2.  Mārketinga iekšējā un ārējā vide    7
1.3.  Mārketinga process    9
2.  Apdrošināšanas mārketinga īpatnība    10
1.1.  Apdrošināšanas mārketinga būtība    10
1.2.  Apdrošināšnas mārketinga iekšējā un ārējā vide    11
1.3.  Mārketinga process    13
3.  Apdrošināšanas mārketinga attīstība Latvijā    14
3.1.  Apdrošināšanas produktu lietotāju motivācija Latvijā    14
1.1.1.  Apdrošināšanas loma valsts ekonomikā    17
1.1.2.  Apdrošināšanas kompāniju izveide un struktūra    18
1.1.4.  Apdrošināšanas valstiskā regulēšana    20
1.1.  Apdrošināšanas tirgus pamatfunkcijas    22
1.2.1.  Apdrošināšanas risks - aizsargfunkcija    23
1.2.2.  Vērtība - apdrošināšanas atlīdzība    24
1.2.3.  Apdrošināšanas pakalpojumu industrija, tās klasifikācija    26
1.2.3.1.  Pēc apdrošināšanas objekta    26
1.2.3.2.  Pēc apdrošināšanas formas    27
1.3.  Apdrošināšanas finansiālie rādītāji    29
3.2.  Latvijas apdrošināšanas tirgus izpēte    32
1.3.  Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstības tendences    36
2.3.  Latvijas apdrošināšanas tirgus juridiskais pamatojums    42
3.  Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstības problēmas un to risināšanas ceļi    47
3.1.  Latvijas iedzīvotāju zemā maksātspēja un finansu krīžu ietekme uz to    47
3.3.  Latvijas apdrošināšanas sabiedrību konkurētspējas problēma    48
  SECINĀJUMI    50
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    53
  PIELIKUMI    55
  PIELIKUMS Nr. 1    55
  PIELIKUMS Nr. 2    59
  PIELIKUMS Nr. 3    60
  PIELIKUMS Nr.4    61
  PIELIKUMS Nr. 5    62
  ANOTĀCIJAS    63
  Anotācija    63
  Annotation    64
  Aнотация    65
Фрагмент работы

Mārketinga būtība.

Mārketinga lozungs ir ‘’atrod pircēju un apmierini viņu‘’.
Mārketingu un tā procesus ir pētījuši un savos darbos analizējuši vairāki autori, bet līdz pat šim brīdim nav atrasta vienota defenīcija vai skaidrojumš šim termiņam. Tāpēc mēģināsim caur vairāku autoru mārketinga redzējumu atrast atbildi uz jautājumu: Kas ir mārketings? Mārketinga process sevī ietver gan cilvēka vajadzību un pieprasījuma izpēti, gan piedāvātās preces vai pakalpojuma cenas aprēķināšanu un noteikšanu, gan realizācijas un sadales kanālu izvēli un tikai tad preces vai pakalpojuma virzīšanu tigū ar dažādu reklāmas vaidu palīdzību. Dažādi autori atšķirīgi izdala galvenos mārketinga jēdzienus vai pamatelimentus, bet kopējie ir:
• vēlmes, kas ir cilvēka iekšējā tieksme pēc kaut kā,
• vajadzības, kas ir vēlmes īpaša forma – tieksme pēc kaut kā, bet kas ir saistīta un atkarīga no sabiedrības sociālkultūras līmeņa un cilvēku personiskām īpatnībām,
• pieprasījums, kas ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība,
• produkts, viss, kas ir radīts darba rezultētā cilvēka vēlmju apmierināšanai un tiek piedāvāts tirgū,
• maiņa, kas ir vēlamā produkta iegūšana maiņas ceļā,
• darījums, ir vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteiktus nosacījumus.
Starp visiem iepriekšminētajiem mārketinga pamatelimentiem pastāv ne vien saistība, bet arī atgriezeniska saite, tādejādi visi šie pamatelimenti ir savstarpēji saistīti un ir izmantojami mārketinga galveno mērķu sasniegšanai, kuri ir sekojoši:
• patēriņa palielināšana un maksimalizācija,
• patērētāju apmierinātības pakāpes maksimalizācija,
• patērētāju izvēles maksimilizācija,
• dzīves līmeņa maksimalizācija.
Līdz ar to mēs redzam, ka mārketinga darbības un mērķu spektrs ir ļoti plāšs un globāls, bet šo mērķu sasniegšanu uzņēmums var veikt izvēloties sev atblikstošu mārketinga darbības koncepciju vai arī to miksējumu. Pastāv vairākas mārketinga koncepcijas:
• produkcijas koncepcija, kas ir orientēta uz to, ka pircējs izvēlēsies labi pazīstamu preci par zemu vai mērenu cenu,
• produkta koncepcija, kas ir orientēta uz to, ka pircējs izvēlēsies preci ar augstu kvalitāti par tai atbilstošu cenu,
• pārdošanas koncepcija, kas ir orientēta uz to, ka pircējs izvēlēsies preci tikai pēc reklāmas un tās virzīšanas tirgū intensitātes,
• pircēja koncepcija, kas ir orientēta uz to, ka pircējs izvēlēsis preci, kas tam ir reāli nepieciešama. Uzņēmumam šai gadījumā nepārtraukti ir jāizzin pircēju vajazības un vēlmes, jācenšas šīm vēlmēm pielāgot savu ražošanu,
• sociālā mārketinga koncepcija, kas cenšas apmierināt un īstenot dzīvē savu potenciālo pircēju vēlmes daudz efektīvāk par konkurentiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация