Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:982047
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 53 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    9
1.  Uzņēmuma raksturojums    12
1.1.  Personāla vadību ietekmējošie faktori    14
1.2.  Personāla piesaistīšana klientu apkalpošanas centriem un polišu tirdzniecības punktiem    17
2.  Personāla motivācija–vajadzības un to apmierināšanas nozīmīgums    24
2.1.  Vadītāja un kolektīva loma efektīvas motivēšanas procesā    28
2.2.  Izaugsmes un karjeras iespēja    33
2.3.  Darba apstākļi    37
2.4.  Atalgojums    40
3.  Izdegšanas sindroma jēdziens    44
3.1.  Emocionālā izdegšanas sindroma teorijas psiholoģijā    45
3.2.  Emocionālā izdegšanas līmeņa simptomātika    49
3.3.  Emocionālās izdegšanas sindroma simptomi    54
4.  Apmierinātība ar darbu    62
5.  Praktiskā daļa    67
5.1.  Metode    67
5.1.1.  Pētījuma dalībnieki    67
5.1.2.  Pētījuma procedūra    67
5.1.3.  Instrumentārijs    67
5.2.  Rezultāti    68
5.3.  Iztirzājums    75
  Secinājumi un priekšlikumi    75
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
  Galvojums   
Фрагмент работы

Mūsdienās viens no svarīgākajiem uzņēmuma resursiem ir cilvēkresursi, kas nodrošina uzņēmuma efektivitāti, konkurētspēju un tēlu tirgū. Tādēļ šai resursu grupai ir jāpievērš sevišķi liela uzmanība, darbiniekiem ir jānodrošina tāda darba vide, lai viņi droši un kvalitatīvi veiktu savus darba pienākumus. Šādu vidi var radīt ievērojot darbinieku vajadzības. Mūsdienās darba ņēmēju vajadzības ir mainījušās, viņiem ir svarīgi, lai darba vietā pret viņiem izturas ar cieņu, lai būtu izaugsmes iespējas un iespēja izpaust savu “Es”. Darbinieks vēlas, lai savā darba vietā vadītājs novērtē viņa prasmes, zināšanas, vēlmi mācīties un pilnveidot savus rezultātus pienākumu izpildē.
AAS B ieņem otro vietu Latvijas apdrošināšanas tirgū. Klientu uzticību kompānija ir ieguvusi ar drošības sajūtu, rūpēm par klientu, darbinieku atsaucību un ilggadējām tradīcijām. AAS B viens no nozīmīgiem panākumu avotiem ir tās darbinieki, kas kvalificēti konsultē klientus, izvērtējot un piedāvājot atbilstošākos apdrošināšanas veidus. Apdrošināšanas speciālisti parasti ir tie, kas pirmie veido klientu attieksmi pret kompāniju. Tikai lojāls, neizdedzis un apmierināts darbinieks spēs veidot kompānijai pozitīvu sadarbību ar klientu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1134633
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация