Дипломная
Технологии
Гражданская оборона
Avāriju seku likvidācija notikumos ar bīstamām ķīmiskām v...-
Avāriju seku likvidācija notikumos ar bīstamām ķīmiskām vielām apmācība, izmantojot taktisko galdu
Дипломная51 Гражданская оборона, Компьютеры, программирование, электроника, Управление
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANNOTATION | 3 | |
SATURS | 4 | |
LIETOTIE SAĪSINĀJUMI | 7 | |
IEVADS | 8 | |
Darba mērķis | 9 | |
Darba uzdevumi | 9 | |
1. | INTERVIJA | 10 |
2. | LIKUMDOŠANAS PRASĪBAS DARBAM NOTIKUMOS AR BĪSTAMĀM VIELĀM | 12 |
3. | TAKTISKIE GALDU PARAUGU IZVĒRTĒJUMS | 14 |
3.1. | Idejas par taktiskā galda izveidi un ieviešanu | 16 |
3.2. | Mācību scenāriju uzbūve un formāts | 18 |
4. | MĀCĪBU SCENĀRIJI UN SHĒMAS | 20 |
5. | UCAK PIEEJAMIES RESURSI TAKTISKĀ GALDA IZVEIDOŠANAI | 22 |
6. | UCAK APMĀCĪBU PROGRAMMAS | 24 |
7. | MĀCIBU SCENĀRIJS NR.1 | 25 |
7.1. | Mācību scenārija apraksts | 30 |
7.2. | Ko redz pirmā apakšvienība ierodoties notikuma vietā | 30 |
7.3. | Pirmās apakšvienības darbība | 31 |
7.4. | GDV rīcība uz papildus tehnikas ierašanos | 32 |
8. | MĀCĪBU SCENĀRIJS NR.2 | 33 |
8.1. | Mācību scenārija apraksts | 38 |
8.2. | Ko redz pirmā apakšvienība, ierodoties notikuma vietā? | 38 |
8.3. | Pirmās apakšvienības darbības | 39 |
8.4. | GDV rīcība uz papildus resursu ierašanos | 40 |
9. | MĀCĪBU SCENĀRIJS NR.3 | 42 |
9.1. | Mācību scenarija apraksts | 47 |
9.2. | Ko redz pirmā apakšvienība, ierodoties notikuma vietā? | 47 |
9.3. | Pirmās apakšvienības darbības | 48 |
9.4. | GDV rīcība uz papildus resursu ierašanos | 48 |
10. | INSTRUKCIJA UN PAMĀCĪBA INTERAKTĪVĀS TĀFELES LIETOŠANAI UN PREZENTĀCIJAS REALIZĒŠANAI | 49 |
10.1. | Tāfeles novietošana piemērotā vietā | 49 |
10.2. | Projektora novietošana piemērotā vietā | 49 |
10.3. | Datora un savienojošo vadu pieslēgšana | 50 |
10.4. | Iekārtu ieslēgšana | 50 |
10.5. | Tāfeles kalibrēšana | 50 |
10.6. | Interaktīvās tāfeles lietošanas režīmi | 51 |
10.7. | Interaktīvās tāfeles rakstāmrīka lietošana | 51 |
SECINĀJUMI | 52 | |
PRIEKŠLIKUMI | 53 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 54 | |
PIELIKUMI | 55 |
SECINĀJUMI
1. Darba autors izpētija ārvalstu pieredzi taktisko galdu izmantošanā mācību procesā. Izpētītie taktiskie galdi bija detalizēti aprakstīti ar sagatavotiem mācību scenārijiem, bet nebija iespējas manuāli izvietot resursus, kā rezultātā, studējošiem nav radusies iespēja vairāk praktizēties ar resursu izvietojumu.
2. Izpētot UCAK esošos mācību resursus, darba autors secina to, ka to daudzums ir pietiekošs taktiskā galda izveidošanai un mācību organizēšanai, jo ir visas pieejamās komponentes – interaktīvā tāfele, aprīkojums mācību scenāriju realizēšanai un normatīvo aktu teorētiskā bāze.
3. Tika veikta UCAK apmācību programmu analīze, precīzi to, cik priekšmetā-glābšanas darbi ir kopējo kontaktstundu skaits, kas ietilpst esošajās programmās. Klātienes studiju programmā ir 192 kontaktstundas, neklātienes studiju programmā kontaktstundu skaits ir 96. Tas nozīmē to, ka mācību procesā laiks ir pietiekošs, lai izmantotu iespēju veikt apmācību ar taktiskā galda palīdzību.
4. Darba autors izveidoja taktisko galdu ar powerpoint un interaktīvās tāfeles palīdzību. Tika izstrādāti 3 mācību scenāriji ar bīstamo vielu noplūdēm, scenāriji izveidoti izmantojot powerpoint programmaturu un kuri ir gatavi izmantošanai ar interaktīvās tāfeles palidzību.
5. Pasniedzēju un studējošo informēšanai ir izstrādāta interaktīvās tāfeles lietošanas instrukcija kopā ar informāciju, kurās programmās un kādos režīmos var izmantot. Instrukcija tika ierakstīta videoformātā.
…
ANOTĀCIJA ANNOTATION SATURS LIETOTIE SAĪSINĀJUMI. IEVADS Darba mērķis Darba uzdevumi 1. INTERVIJA 2.LIKUMDOŠANAS PRASĪBAS DARBAM NOTIKUMOS AR BĪSTAMĀM VIELĀM. 3. TAKTISKIE GALDU PARAUGU IZVĒRTĒJUMS. 3.1 Idejas par taktiskā galda izveidi un ieviešanu. 3.2 Mācību scenāriju uzbūve un formāts. 4. MĀCĪBU SCENĀRIJI UN SHĒMAS. 5. UCAK PIEEJAMIES RESURSI TAKTISKĀ GALDA IZVEIDOŠANAI. 6. UCAK APMĀCĪBU PROGRAMMAS. 7. MĀCIBU SCENĀRIJS NR.1. 7.1 Mācību scenārija apraksts 7.2 Ko redz pirmā apakšvienība ierodoties notikuma vietā. 7.3 Pirmās apakšvienības darbības 7.4 GDV rīcība uz papildus tehnikas ierašanos 8. MĀCĪBU SCENĀRIJS NR.2. 8.1 Mācību scenārija apraksts 8.2 Ko redz pirmā apakšvienība, ierodoties notikuma vietā? 8.3 Pirmās apakšvienības darbības. 8.4 GDV rīcība uz papildus resursu ierašanos. 9. MĀCĪBU SCENĀRIJS NR.3. 9.1 Mācību scenarija apraksts 9.2 Ko redz pirmā apakšvienība, ierodoties notikuma vietā? 9.3 Pirmās apakšvienības darbības 9.4 GDV rīcība uz papildus resursu ierašanos 10. INSTRUKCIJA UN PAMĀCĪBA INTERAKTĪVĀS TĀFELES LIETOŠANAI UN PREZENTĀCIJAS REALIZĒŠANAI. 10.1 Tāfeles novietošana piemērotā vietā 10.2 Projektora novietošana piemērotā vietā. 10.3 Datora un savienojošo vadu pieslēgšana 10.4 Iekārtu ieslēgšana 10.5 Tāfeles kalibrēšana 10.6 Interaktīvās tāfeles lietošanas režīmi 10.7 Interaktīvās tāfeles rakstāmrīka lietošana. SECINĀJUMI PRIEKŠLIKUMI IZMANTOTĀ LITERATŪRA PIELIKUMI
Koledžas darbs.
-
Avāriju seku likvidācija notikumos ar bīstamām ķīmiskām vielām apmācība, izmantojot taktisko galdu
Дипломная51 Гражданская оборона, Компьютеры, программирование, электроника, Управление
- Bāru darba organizācija
-
Jonizējošās radiācijas iedarbības vēlīnās sekas Černobiļas AES seku likvidētājiem
Презентация19 Медицина, гигиена, анатомия, Гражданская оборона
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pašvaldības ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadību vides pārvaldībā
Дипломная для университета90
Оцененный! -
Lēmumu atbalsta sistēmas izstrāde svešvalodu mācīšanai pielietojamo datorprogrammu izvēlei
Дипломная для университета61
-
Stratēģiskās attīstības nodrošināšana SIA "X"
Дипломная для университета97
-
Uzņēmuma "Top" iekšējā imidža analīze un tā koriģēšana
Дипломная для университета59
-
Darba risku samazināšana mežizstrādes darbos
Дипломная для университета91