Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:130136
 
Оценка:
Опубликованно: 01.03.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Disciplīnas teorētiskie aspekti    5
2.  Skolēnu mācību disciplīnas modelis un kritēriji    8
2.1.  Paņēmieni disciplīnas nodrošināšanai    9
2.2.  Pedagoga loma disciplīnas nodrošināšanai    10
3.  Attieksmes būtības raksturojums    12
3.1.  Skolēnu pozitīvas attieksmes veidošanās    13
3.2.  Mācību disciplīna - attieksmes izpausme    ...13
3.3.  Attieksmes un uzvedības paškontrole    14
3.4.  Attieksmes izpausmes pret sporta stundām    15
4.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    16
5.  Pedagoģiskās pamatnostādnes mūsdienīgai sporta stundai    20
6.  Pētnieciskās darbības raksturojums    25
  Secinājumi    34
  Avotu un literatūras saraksts    35
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Mācību disciplīnas problēmas norāda uz negatīvu attieksmi pret skolotāju un skolotāja darbības metodēm. Skolēni, kuriem ir nopietnas problēmas mācībās, neievērojot mācību disciplīnu, pauž attieksmi pret mācībām kopumā, neskatoties uz to vai skolotāja darbība ir mācību disciplīnu veicinoša vai nē.
2. Svarīgs faktors pozitīvas attieksmes veidošanā un intereses radīšanā un noturēšanā ir pusaudža vecumposmu īpatnību ievērošana pedagoga darbībā, ņemot vērā to tipiskās attīstības īpatnības, kas savukārt ļauj prognozēt audzēkņu turpmākās attīstības perspektīvas. Pretējā gadījumā, var tikt radīts traumatisms un problēmas fiziskajā sagatavotībā, līdz ar ko arī mazinās pozitīvā attieksme un interese par sportu vispār.
3. Mūsdienīga sporta stunda ir domāta skolēna veselības veicināšanai un fizisko spēju attīstīšanai. Tas ir cilvēka personības attīstību veselumā sekmējošs sporta izglītības process ar konkrētiem mērķiem, uzdevumiem, līdzekļiem un katrai personībai piemērotiem paņēmieniem. Mūsdienīgs sporta pedagoģiskais process ir radošs.
4. Pusaudžu vecumā svarīga loma sporta stundās ir disciplīnas ievērošanas sporta stundās 82% respondenti uzskata, ka ir jāievēro disciplīna, 80% respondenti uzskata, ka disciplīna ir jāievēro aiz cieņas pret skolotāju, savukārt 62% respondenti atzīst, ka sporta stundās netiek ievērota disciplīna tāpēc, ka skolotājiem nav vienādu prasību.
5. Mācību disciplīnas būtiskākie kritēriji, kuri būtu jāuzlabo pusaudžu vidū ir rēķināšanās ar citiem nodarbību laikā, jo 56% respondenti ir atzinuši, ka reti rēķinās ar saviem klases biedriem, tāpat arī 78% respondenti nespēj sarunāties nepaaugstinot balss toni, savukārt 76% respondenti runā nepārtraukti, arī tad, ja skolotājs nav neko jautājis.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,70 €
Комплект работ Nr. 1384616
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация