Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
2,58 (12%)
Со скидкой*:
18,90
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:270996
Оценка:
Опубликованно: 05.11.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2007.g. - 2012.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  DARBĀ IZMANTOTIE SAĪSINĀJUMI    7
  IEVADS    8
1.  MĀRKETINGA UN KONKURENCES VIDES PĒTĪJUMI    10
1.1.  Mārketinga pētīšanas loma uzņēmuma darbībā    10
1.2.  Restorānu biznesa attīstība Latvijā    12
1.3.  Restorānu biznesa attīstība Rīgā    12
1.4.  SIA Zilais Putns darbības raksturojums    13
1.5.  Restorāna „Rozengrāls” darbības raksturojums    17
1.5.1.  Vēsturiskais faktors    18
1.6.  Restorānā „Rozengrāls” izmantotie reklāmas veidi    19
1.6.1.  Reklāmas izplatīšanas kanāli    23
1.6.2.  Atgriezeniskā saite ar klientiem    24
1.7.  Restorāna „Rozengrāls” konkurentu analīze    25
1.7.1.  Restorāna konkurentu vērtēšana    28
1.7.2.  Restorāna konkurentu vērtēšanas rezultāti    30
1.7.3.  Secinājumi    32
1.8.  Restorāna „Rozengrāls” klientu analīze    33
1.8.1.  Klientu īpašību raksturojums    35
1.9.  Restorāna „Rozengrāls” SWOT analīze    38
1.10.  McKinsey matricas izstrādāšana    40
1.10.1.  Secinājumi    45
2.  JAUNU PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMA IZSTRĀDĀŠANA    46
2.1.  Anketēšana un iegūto datu analīze    46
2.2.  Klientu aptauja    49
2.2.1.  Secinājumi    50
2.3.  Pirmā jaunā pakalpojuma izstrādāšana    51
2.3.1.  Pakalpojuma raksturojums    51
2.3.2.  Suvenīru iesaiņojums un to piegādātāju raksturojums    51
2.3.3.  Tirdzniecības vietas organizēšana    52
2.3.4.  Cenu veidošanās    53
2.4.  Otrā jaunā pakalpojuma izstrādāšana    54
2.4.1.  Pakalpojuma apraksts    54
2.4.2.  Pasākuma scenārijs    55
2.4.3.  Iespējamās peļņas aprēķins no kāzu rīkošanas    57
2.4.4.  Pakalpojuma virzīšana tirgū    58
  NOBEIGUMS    59
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    62
  PIELIKUMI    63
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Katram restorānam ir savs noteikts klients – viesis, kurš jūtās komfortabli tieši jūsu iestādē un kura vērtībām atbilst tieši jūsu restorāns. Protams, vajadzīgas klientūras piesaistīšanai ir jāveido tāds restorāna tēls, kās būtu tai komfortabls. Jebkuras restorāna stratēģijas pamats ir sevis pozicionēšana tirgū. Citiem vārdiem sakot, ir jāatbild uz jautājumu: kādam klientam ir jānāk uz manu restorānu un kāpēc manam klientam ir jānāk tieši uz manu restorānu, nevis uz citu? Svarīgi zināt, ka restorāna palaišana ir jārīko ļoti skaļa un apjomīga, jo tas maksimāli ļaus piesaistīt apmeklētājus, attiecīgi, vairāki cilvēki iekļūs pastāvīgo klientu lokā. Restorāna „Rozengrāls” palaišana notika 2005. gada 13.maijā (piektdienā) ar vērienīgu banketu un lielu pieaicināto cilvēku skaitu, kuru vidū bija Latvijas vadošo tūrisma aģentūru pārstāvji un citas galvaspilsētā pazīstamas personības. Atvēršanas diena – piektdiena un vēl 13. datums tika izvēlēti speciāli, lai parādītu to, ka šīs restorāns nebaidās no grūtībām un netic māņticībām, un taisās palikt uz ilgiem laikiem mainot arī Rīgas restorānu kultūru. Šīs pasākums tika veidots, lai jau pašā sākumā būtu iespēja iegūt jaunus sadarbības partnerus un līdz ar viņiem arī klientus no visas Eiropas.
Restorāns darbojas jau 6 gadus un ieguvis diezgan lielu popularitāti tūristu vidū. Protams, restorāna darbība pastāvīgi tiek uzlabota un vērsta klientam par labu, tomēr pārāk maza uzmanība tiek veltīta klientu priekšlikumu apmierināšanai un jaunu pakalpojumu ieviešanai.
Mūsu valsts ekonomiskās situācijas pasliktināšanas dēļ, vietējo iedzīvotāju pirktspēja ir samazinājusies, tādēļ viens no restorāna tiešo konkurentu trūkumiem ir pārāk maza uzmanība ārzemju iebraucēju lokam. Spriežot pēc reklāmas izplatīšanas kanāliem, konkurenti savu darbību akceptē vairāk uz vietējiem klientiem, reklāma tiek publicēta vietējos masu mēdijos un internetā, savukārt pārāk maza uzmanība tiek pievērsta reklāmai tādās vietās, kā tūrisma aģentūras, lidosta un pasažieru osta – tas būtiski samazina iespēju, ka starp daudziem Vecrīgas restorāniem tūrists izvēlēsies tieši jūsu restorānu. Vēl viens konkurentu trūkums ir nepareiza reklāmas izvietošana, piemēram, kad restorāna interneta mājas lapā tiek izliktas fotogrāfijas ar tukšu apmeklētāju zāli.
Zemapziņā, restorāns, kurā nav apmeklētāji, tiks uzskatīts par neinteresantu un nebūs uzmanības
cienīgs, jo der atcerēties, ka reklāmas galvenais mērķis ir piesaistīt klientus, nevis atbaidīt.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,57 €
Комплект работ Nr. 1355591
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Ēdināšanas uzņēmuma pakalpojumu sortimenta paplašināšana uz konkurences analīzes pamata”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/270996

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация