1. Pastāvīgi veikt konkurentu monitoringu, lai redzētu kādas tendences pieņem konkurentu uzņēmējdarbība. Ir jāizceļ uzņemuma stiprās puses. Jāsameklē konkurentu vājas puses un jāizmanto tās, lai gūtu labumu sev. Nedrīkst aizmirst, ka bez reālajiem konkurentiem ir arī potenciālie konkurenti, un tā kā tirgus, kurā darbojas uzņēmums vēl jo projām attīstās, tad potenciālie konkurenti ļoti ātri pārtop par reālajiem un ir reāli draudi uzņēmumam, jo diemžēl pieaugot konkurencei nozarē, sevišķi patreiz, kad reklāmas un dizaina jomā aktīvi sāk darboties lielu ārzemju uzņēmumu filiāles uzņēmumi, tādam nelielam uzņēmumam kā SIA „ABC”, vajadzētu diversificēt savu darbības veidu, piemēram sākt darboties mediju pakalpojumu sniegšanas sfērā, jo pieprasījums pēc šāda veida pakalpojumiem pēdējos gados ir pieaudzis.
2. Lai novērstu likviditātes koeficienta kritumu, uzņēmumam jāizmanto savus apgrozāmos līdzekļu efektīvi, tas ir panākams ar naudas līdzekļu pietiekamību gan uzņēmuma kasē, gan bankā. Bet tajā paša laikā būtu nepieciešams arī novērot rādītāja izmaiņas nākotnē, jo tām piemīt tendence pasliktināties. Lai nākotnē uzlabotu aktīvu aprites koeficientu uzņēmumam ir nepieciešams neto apgrozījuma palielinājums, tas ir panākams ar klientu skaita palielinājumu. Tas ir panākams ar lielāku reklāmas daudzumu, piemēram, populārākajos laikrakstos un televīzijā. Lai turpmāk apgrozāmo līdzekļu stāvoklis būtu stabils, uzņēmumam nemitīgi jāseko apgrozāmo līdzekļu summas izmaiņām. Lai paaugstinātu rentabilitātes rādītājus ir jāpalielina uzņēmuma neto apgrozījumu, tas ir panākams ar klientu skaita palielinājumu un debitoru izmaksu optimizēšanu nākotnē.